

Strokovna žirija bo letos v London poslala tri izdelke: koledar za promocijo trgovske verige Marks & Spencer, oblikovalcev Emine Djukić in Roka Marinška, embalažo za Baccardi Breezer Martina Šoštariča ter ilustracijo za Greenpeace, ki jo je zasnovala Maša Pezdirc.
Komu se je bilo potrebno prikupitiO tem, kdo bo barve slovenskega oblikovanja zastopal v meki evropskega oblikovanja, so presojali Aljoša Bagola iz oglaševalske agencije Pristop, Matevž Medja iz Gigodesigna, Nastja Mulej, New Moment, Maja Gspan iz Cankarjevega doma in Marin Cox, ki deluje v bratislavski agenciji Rubrica.
Vsa področja oblikovanja so zastopana
Nagrade D & AD, med oblikovalsko stroko bolj znane pod imenom yellow pencils (rumeni svinčniki), fundacija D & AD podeljuje v več kot 30 različnih kategorijah kreativnega vizualnega oblikovanja. Tako se lahko za srebrne in zlate svinčnike potegujejo mojstri oblikovanja lepih pisav, obetavni režiserji videospotov, nadarjeni mladi arhitekti, grafični oblikovalci in drugi.
Na tisoče tekmovalnih del
Zaradi ogromnega števila prijavljenih del - letno skuša nagrado osvojiti kar okoli 23.000 oblikovalskih izdelkov mladih oblikovalcev -, ki vsako leto prispejo na naslov fundacije, je tudi število žirantov skoraj neverjetno. Podvige mladih oblikovalcev namreč presoja kar 270 že uveljavljenih ustvarjalcev v oblikovalskem poslu. Zanimanje za sodelovanje na mednarodnem natečaju je tako priljubljeno tudi zato, ker je predstavitev v Londonu lahko odskočna deska v karieri marsikaterega člana oblikovalske srenje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje