Dragan Sakan spada med ustanovitelje evropske oglaševalske agencije Saatchi & Saatchi. Po razpadu Saatchija je pred osmimi leti ustanovil agencijo New Moment - New Ideas Company. Foto: New Moment
Dragan Sakan spada med ustanovitelje evropske oglaševalske agencije Saatchi & Saatchi. Po razpadu Saatchija je pred osmimi leti ustanovil agencijo New Moment - New Ideas Company. Foto: New Moment

Dragan Sakan oglaševanja ni kreiral, Saki je advertising živel. Nikogar drugega ne poznam, ki bi mu bil v tem dorasel.

Jure Apih, Marketing Magazin

Zadnja leta je bil Sakan kreativni direktor v lastnem podjetju New Moment. Po izobrazbi je bil psiholog, v 35 letih delovanja pa je ustvaril na tisoče oglaševalskih kampanj in napisal štiri knjige s področja kreativnega mišljenja.

Njegova oglaševalska agencija ne beograjski Hilandarski ulici 14 že desetletja pod različnimi imeni (Borba, S Delo, Saatchi & Saatchi, zadnjih osem let pa New Moment New Ideas Company) velja za eno najbolj nagrajevanih hiš na Balkanu, so zapisali na portalu Blic Online. Izpostava njegovega podjetja deluje tudi v Ljubljani.

35 let bogate kariere
Sakan je bil predsednik in član številnih žirij na oglaševalski festivalih po vsem svetu, profesor na beograjski Akademiji umetnosti in gostujoči profesor na univerzah po vsej Evropi. Jubilejnih 35 let kariere je proslavil prejšnji mesec, ko je izšla njegova knjiga New Pretty Woman - My profession is Dragan Sakan. Sakan je bil poročen oče dveh sinov.

Na spletnih straneh Marketing Magazina (MM) je predsednik oglaševalskega festivala Zlati boben in nekdanji urednik MM Jure Apih zapisal, da je umrl "Advertising King of Balkan", kot so ga dražili prijatelji. "V svetu ni prepoznavnejšega in bolj čislanega admena jugovzhodne Evrope, kot je bil Dragan. In osvojil je Piran, njegov najljubši košček planeta. Dragan Sakan oglaševanja ni kreiral, Saki je advertising živel. Nikogar drugega ne poznam, ki bi mu bil v tem dorasel," je zapisal Apih in sklenil: "Lepo, morda najlepše poglavje advertisinga se je zaprlo."

Dragan Sakan oglaševanja ni kreiral, Saki je advertising živel. Nikogar drugega ne poznam, ki bi mu bil v tem dorasel.

Jure Apih, Marketing Magazin