

Pod naslovom Panometer Dresden si je v glavnem mestu Saške mogoče ogledati 105 metrov dolgo in 27 metrov visoko podobo Dresdna iz leta 1756. V Berlinu živeči umetnik z iranskimi koreninami se po uspešnih panoramskih podobah 8848 Everest in Rim CCCXII predstavlja še s svojim tretjim panoramskim delom.
Ob glasbeni spremljavi Erica BabakaNavdih za upodobitev je našel v delu beneškega vedutista 18. stoletja Bernarda Belotta, ozračje Dresdna pred 250 leti pa je poustvaril še s pomočjo svetlobnih učinkov in zvokov. Glasbeno ozadje je delo Erica Babaka, izvaja pa ga Moskovski radijski simfonični orkester.
Za čim bolj uspešen posnetek približno 3.000 kvadratnih metrov Dresdna je Asisi proučeval različne zgodbe o mestu, precej časa pa je namenil tudi brskanju po mestnih arhivih in knjižnicah.
"Moja slika je vabilo k dialogu, tudi glede prihodnjih arhitektur v mestu," je pojasnil umetnik. Njegovo delo je tudi hommage bogatemu tradicijskemu slikarstvu, ki ga med drugim predstavljata Bernardo Belotto ter njegov stric in učitelj Canaletto, katerega vedute so bile v 18. stoletju priljubljene po vsej Evropi.
Belottovo ovekovečenje Dresdna
V Benetkah rojeni Bernardo Belotto je po bivanju v Rimu med letoma 1744 in 1745 najprej potoval v severno Italijo, kjer je med drugim tudi za Karla Emmanuela Savojskega izdelal vedute tamkajšnjih mest. V Dresden se je na povabilo poljskega kralja Avgusta III. preselil med letoma 1747 in 1758. Tam je izdelal številne podobe Dredna in Pirne ter njune okolice. Belottove vedute imajo še danes pomembno vlogo pri ohranjanju nekdanje podobe Dresdna, ki ga je močno prizadelo bombardiranje med drugo svetovno vojno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje