Prestižne znamke kot navdih služijo kar nekaj azijskim umetnikom - med najbolj znanimi je seveda Japonec Takaši Murakami, ki skuša zabrisati mejo med 'elitno' in 'ljudsko' umetnostjo in si prisvaja razpoznavne motive iz množičnih medijev in popkulture, med drugim pa je sodeloval tudi s francosko modno znamko Louis Vuitton - in v to smer se je obrnilo tudi delovanje Kim Džuna.
Kima, ki je študiral slikarstvo, je sprva zanimalo predvsem raziskovanje dinamike in napetosti med duševnim in fizičnim, kar ga je že med študijem pripeljalo do umetnosti tetovaže. Medtem ko je služil vojaški rok, je začel delati 'domače' tetovaže, v kožo vrisane kar s kitajskim črnilom. Umetnost tetoviranja pa je sčasoma prešla v umetnost poslikave telesa z vodno osnovanimi barvami in tovrstne poslikave je dvignil z nekoliko hipijevske, s kano obarvane ravni. Džun ostaja zvest organskim, rastlinskim in živalsko-ptičjim vzorcem, svoje umetnine pa navadno poimenuje po kakšni izmed prestižnih znamk, ki 'kraljujejo' potrošniškemu svetu; med njimi najdemo vse od Breitlinga, Hermesa, Balenciage do Chrayslerja in Mini Cooperja. Tako se Džun pridružuje vrsti umetnikov, izhajajočih iz poparta Andyja Warhola, kjer so ključno vlogo igrali simboli potrošniške družbe.
Na koncu pa so njegova poslikana telesa - kot v seriji Breitling - nekakšne 'prepletene orgije lepih teles, poslikanih v čudovite organske, cvetlične in ptičje vzorce'. Vabljeni k ogledu fotografij v spodnji galeriji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje