Pravilnik določa, da morajo trgovci s predmeti kulturne dediščine s 14. aprilom začeti voditi evidenco prodaje in vseh ostalih poslov. Poleg tega morajo začeti izdajati tudi certifikate, ki morajo zajemati podatke o opisu prodanega predmeta, in posebno izjavo, s katero trgovec zagotavlja njegovo verodostojnost in da prodaja krši zakonodaje.
Več dolžnosti trgovca
Trgovec mora certifikat žigosati in podpisati. V pravilniku pa je natančno določeno, katere podatke mora vsebovati opis predmeta. Ti so vrsta predmeta, ime avtorja ali izdelovalca, naslov ali motiv, letnica ali obdobje nastanka, material, tehnika, funkcija predmeta in posebne značilnosti.
Prodajalec mora kupca obvestiti o postopku za pridobitev ustreznega dovoljenja za izvoz ali uvoz predmeta kulturne dediščine, še dodajajo na ministrstvu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje