
Primorski poletni festival, ki poteka med 2. in 30. julijem, je letos predvsem v znamenju gledališke komedije. Organizatorji so poleg Molierovih dram pripravili tudi spremljevalni program, v katerem je bila izvedena edina letošnja premiera - predstava pod vodstvom plesalke in plesne pedagoginje Tanje Skok, ki je bila osredinjena na nove interpretacije baročnega plesa. Tako s je bilo mogoče seznaniti z nizom izvirnih koreografij, ki so nastale v Franciji med letoma 1700 in 1715, in nekaj novimi razlagami baročnega plesnega žanra.
Tanja Skok že več časa preučuje zgodovinske plese, predvsem pa jo zanimajo plesne tehnike renesanse in baroka ter način, kako jih približati današnjemu času. V tokratnem projektu je k sodelovanju povabila dve dijakinji iz umetniške iz gimnazijske smeri sodobni ples in profesionalna plesalca iz Vidma. Za glasbeno spremljavo bosta poskrbela Domen Martinčič, ki bo zaigral na violo da gamba, in Borut Novakovič, ki bo zvoke privabljal iz lutnje.
Plesni izraz že na laskem festivalu
Skokova je na primorskem poletnem festivalu nastopila že lani, in sicer z avtorskim projektom Bassa continua, ki ga je pripravila v sodelovanju s Plesnim teatrom iz Ljubljane. Večer se je končal z nastopom italijanske plesne skupine Corpi Sensibili, ki je pred publiko stopila s predstavo Morfometrie 2.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje