Hassan Khan je umetnik, ki živi in dela v Kairu. Njegovo delo sega v začetke devetdesetih let in temelji predvsem na delu s hrupom, kompaktnimi zvoki, radijskimi zvoki in različnimi zvočnimi zapisi na trakovih. Svoje ustvarjanje predstavlja tudi v kontekstu vizualne umetnosti. Foto: Mariangela Insano
Hassan Khan je umetnik, ki živi in dela v Kairu. Njegovo delo sega v začetke devetdesetih let in temelji predvsem na delu s hrupom, kompaktnimi zvoki, radijskimi zvoki in različnimi zvočnimi zapisi na trakovih. Svoje ustvarjanje predstavlja tudi v kontekstu vizualne umetnosti. Foto: Mariangela Insano

Želimo preveriti, ali lahko širša vprašanja, o katerih naj bi povabljeni umetniki razmislili, nudijo izhodiščno točko za širši družbeni angažma. To se ne nanaša samo na posredno in neposredno sodelovanje občinstva oziroma javnosti pri nastanku estetske izkušnje, temveč tudi na zgodovinsko, prostorsko in družbeno okolje Galerije Škuc v Ljubljani.

o razstavi Priraščanje, Škuc

Khan bo koncert oziroma zvočno manipulacijo z naslovom Veliki (The Big One / El Wahda El Kabeera) izvedel z zvočnimi, analognimi in digitalnimi signali. Njegov koncert, ki se bo začel ob 20.00, bo temeljil na sopostavljanju težkih hardcore New Wave Shaabi pesmi (te temeljijo na sintetičnih zvokih urbanega kairskega žanra) in občutljivih tonalnih kompozicij. Skladbe so nastale v seriji snemanj na nočnih srečanjih glasbenikov in aranžerjev iz Shaabi glasbene scene.

V okviru serije dogodkov in razstave Priraščanje bodo v galeriji Škuc vsak večer do nedelje, 8. avgusta, predstavili enega umetnika s po enim performansom ali razstavo. Vsa umetniška dela bodo fotografirali, fotodokumentacija pa bo skupaj z besedilom, ki ga bodo prispevali umetniki, v galeriji razstavljena do 3. septembra.

Soočanje kuratorskih vizij
Priraščanje je del novega cikla Kuratorski dialogi, ki ga galerija Škuc pripravlja v sodelovanju s tujimi kustosi. Povabljena kustosa v dialogu z umetniki pripravita razstavni projekt; tokrat so k sodelovanju povabili armensko kustosinjo Angelo Harutyunyan in Joanno Sokolowsko iz Poljske, obenem pa je tu tudi slovenski kustos Tevž Logar.

Z razstavo Priraščanje želijo v Škucu ustvariti prostor za refleksijo skupnega udejstvovanja, ki se neposredno navezuje na predloge umetnikov za delo, performans ali intervencijo v prostor in čas. K sodelovanju so povabili pet umetnikov, poleg Khana še Romana Dziadkiewicza (s projektom Performans z vseh vetrov), Sinišo Labrovića (Umetnik prodaja svojo kožo), Shadya el Noshakatya (STAMMER: Research. Audio-vizualni performans in virtualna 4 kanalna zvočna skulptura) in Honzo Zamojskega (Duhovi).

Razstava bo umetnikom ponudila priložnost, da preverijo, ali lahko širša vprašanja, o katerih so razmišljali, nudijo izhodiščno točko za širši družbeni angažma.

Želimo preveriti, ali lahko širša vprašanja, o katerih naj bi povabljeni umetniki razmislili, nudijo izhodiščno točko za širši družbeni angažma. To se ne nanaša samo na posredno in neposredno sodelovanje občinstva oziroma javnosti pri nastanku estetske izkušnje, temveč tudi na zgodovinsko, prostorsko in družbeno okolje Galerije Škuc v Ljubljani.

o razstavi Priraščanje, Škuc