



Zmagovalka letošnjega festivala, ki je potekal pod geslom Magični dotik, je BV McCann Erickson Romania SRL, ki je prejela zlato vrtnico za najboljšo agencijo leta (prejela je 80 točk). Sledila ji je finska agencija Bob Helsinki OY z 38 točkami, na tretjem mestu pa je agencija Saatchi & Saatchi Poland.
Agencija Bv McCann Erickson Romania je najbolj prepričala tudi med tiskanimi oglasi, prejela pa je še zlati boben za najboljši radijski oglas. Nagrada za najbolj ustvarjalen televizijski oglas je šla finski agenciji Bob Helsinki Oy, zlati boben v kategoriji mediji na prostem pa agenciji Saatchi & Saatchi Poland. Posebna nagrada za umetniški prispevek New Moment je šla v roke agencije McCann Erickson iz Aten, med t. i. zunanjimi mediji pa je blestela agencija Amnesty International.
Več vrhunskih oglasov kot lani
Žirija, ki ji je predsedoval Johna Pallanta, je za omenjene kategorije podelila tudi 22 srebrnih bobnov in 20 bronastih. Med temi so slavile tudi slovenske agencije. Trije bronasti bobni so šli v roke oglaševalske agencije Pristop, eden pa agenciji Original. Pallant je med drugim poudaril, da je bilo letos, kljub manjšemu številu finalistov, več vrhunskih oglasov kot na lanskoletnem festivalu. Na letošnji, že 13., izvedbi festivala se je skupaj predstavilo 2.576 del iz 42 držav.
Že pred sklepno slovesnostjo so bili znani dobitniki prvih nagrad v t. i. odprtih kategorijah. V tej sekciji so sodelovale vse države sveta, žirija pa je oznanila nagrajence v kategorijah dizajna in art direkcije, interaktivnega, TV-promov, celostne oglaševalske kampanje in medijske kampanje.
Srebrn boben in trije bronasti za Slovenijo
Prejemniki zlatih bobnov so tako postale agencije iz Avstrije (Jung von Matt/Donau za Sandwich board men v kategoriji dizajn in art direkcija), Velike Britanije (Leo Burnett Limited, London za interaktivno delo Camera Phone), Češke (Euro RSCG Prague za medijsko kampanjo Listerine ceilling), Srbije in Črne gore (BETC Euro za TV-promo Cesarjev marš) ter Hrvaške (Luminus Studio Zagreb za TV-promo NBA Finals 2006 – Legacy of Champions).
Podelili so tudi devet zlatih ur za najboljše celostne oglaševalske akcije. Najuspešnejša slovenska agencija na letošnjem Zlatem bobnu je Mediamix, ki je prejela srebrni boben za spletno mesto Arkadena filma, bronaste bobne pa so prejeli še Formitas BBDO, Futura DDB in Studio Tibor.
Najboljši plakati za stari Palace
Podelili so še nagrade za najboljše plakate natečajev Portorož Palace in Dancing with ideas. Prva nagrada, 5.000 evrov natečaja Dancing with ideas, je šla slovenskemu oblikovalcu Vladanu Srdiču za delo Zrcalni ples, drugih 5.000 evrov pa so podelili Romunu Mihaiju Gonguju za delo Detajli.
Prvič letos so nagradili tudi t. i. ghost oglase, to so tisti, ki so nastali brez vednosti naročnika in niso bili nikoli objavljeni. Žirija je podelila štiri nagrade, med njimi tudi nagrado za veliko idejo, ki so jo podelili poljski agenciji Publicis za njihovo delo Delovni ljudje.
Letošnja žirija
Poleg Johna Pallanta (TV, tisk, radio, outdoor, dizajn in art direkcija) so letošnjim žirijam predsedovali še Tibor Bárci (oglaševalske kampanje), Alexander Szadeczky (interaktivna žirija), Stephanie Czerny (medijski bobni), Paulius Virbickas (TV in filmski promi), Johannes Newrkla (plakat) in Mick Devito (odprte kategorije).
Organizatorji kot največjo novost letošnjega festivala poudarjajo odločitev, da bo Zlati boben od zdaj del festivalskega trojčka The Cup, ki povezuje azijsko-pacifiški oglaševalski festival AdFest, ibero-ameriški sorodni festival FIAP in Zlati boben. Slednji predstavlja ustvarjalnost držav Nove Evrope na področju oglaševanja. Finalisti AdFesta, ki bo prihodnje leto v marcu potekal na Tajskem, finalisti FIAP-a, ki ga bo aprila gostil Buenos Aires, in finalisti oktobrskega Zlatega bobna bodo tako tekmovali na skupnem festivalu The Cup. Ta se bo zgodil novembra 2007 predvidoma v Španiji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje