
Prvo nagrado, ki jo podeljuje upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice, je žirija pojasnila z besedami, da nagrajenka zagotovo sodi med tiste posameznike in posameznice, ki so s svojim dolgoletnim delom, strokovnostjo, predanostjo in ljubeznijo do oglaševalske stroke prispevali k njenemu razvoju v daljšem časovnem obdobju. "Za svoja dejanja in stališča žanje priznanja odraščajoče in zrele generacije. Parcialnost je ni nikoli zaznamovala, saj so njene misli in dejanja oblikovani celostno, povezovalno," so še zapisali v pojasnitvi.
Žirija v sestavi Jureta Velikonje, Gregorja Drakslerja, Tine Kumelj, Iztoka Sile, Špele Levičnik Oblak, Zorana Trojarja in Gordane Petek Ivandič je v zadnjem krogu izbora za oglaševalca leta izbirala med osmimi nominiranci; poleg zmagovalca so bili to še ČZP Večer, Delo, Merkur, Mobitel, Porsche Slovenija, Radenska in PS Mercator.
Ostro konkurenčno okolje
Svoj izbor je žirija med drugim pojasnila z besedami, da se nagrajenec že leta uvršča med največje oglaševalce na slovenskem trgu in temu dodala, da ob tem deluje v ostrem konkurenčnem okolju, v katerem je tržni uspeh odvisen predvsem od jasnega pozicioniranja in stalne prisotnosti v javnem prostoru s komunikacijskimi sporočili, ki morajo zagotoviti tudi očitno razlikovanje od konkurence.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje