Podpisujejo jo sheffieldski fantje 65daysofstatic. Po svojem izjemnem prvencu, miniploščku Stumble. Stop. Repeat. iz leta 2003, ki so ga natisnili v omejeni nakladi 1.000 izvodov za lastno založbo Records Dostpunk, je kolektiv 65daysofstatic že na samem začetku kariere dosegel zavidanja vreden uspeh. Ni ga bilo namreč medija, ki spremlja in obravnava tovrstno "free fusion" glasbo, ki ne bi "s širokim nasmehom" zadovoljstva obravnaval omenjenega ploščka. Toda fantje niso podlegli evforiji in v dobrih šestih letih so postregli s kakovostno zbirko diskografskih del, med katerimi so vsekakor najodmevnejši njihovi "session" nastopi na BBC Radio 1!
Zadnji album skupine We Were Exploding Anyway je zagotovo vrhunec njihovega ustvarjanja, tako v produkcijski kot tudi v sami idejni zasnovi. Namreč, 65daysofstatic so animatorji vzdušja (Piano Fights), ki se tako strastno (Tiger Girl) in radikalno (Debutante) spreminja, da je poslušalcu težko dojeti, da fantje tako študiozno in uigrano menjajo svoja ter naša agregatna stanja.
Pravzaprav je tudi njihova zadnja plošča progresivna postrockovska 'mantra'. Toda to je podatek le za arhivarje in numizmatike, kajti tako fascinantno zbrušen spekter glasbenih praks, ki jih premorejo Paul Wolinski in druščina, je kljub žanrski pestrosti sila nekonvencionalno početje – od drum'n'bassa, industrijske elektronike in divjega kitarskega hrupa do ambientalnih motivov. Še ena … otoška konjenica!
Ocena: 5
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje