V vrtincu zvezdnikov, paparacev in vročičnega prodajanja filmov distributerjem v Cannesu je v nedeljo svojih pet minut dobil tudi dokumentarec Seduced and Abandoned, s katerim je režiser James Toback lani na istem mestu dokumentiral, kako je Alec Baldwin lani poskušal investitorje, producente in ustvarjalce pridobiti za snemanje filma brez zvezdnikov A kategorije.
Denar sledi zvezdam
Filma sicer nikoli niso nameravali zares posneti (šlo je le za eksperiment), a izkazalo se je, da še tako privlačen zaplet - vohun in novinarka se spravita v težave v Iraku - ne more odtehtati pomanjkanja zvezdniških imen. Ob omembi Aleca Baldwina so producenti zgolj odmahnili z roko, češ da gre "za samo televizijskega zvezdnika", za Neve Campbell, ki bi nastopila ob njem, pa so prav tako ocenili, da ne "vleče" dovolj. "Denar sledi zvezdam," ugotavlja Toback v dokumentarcu, ki ga je za predvajanje že odkupil HBO.
Scenarij? Postranskega pomena
Poleg vsega, kar spremljamo v medijih in na rdeči preprogi, je Cannes vsako leto v času festivala tudi zbirališče za več kot 40 tisoč zaposlenih v industriji, ki se na francosko riviero zgrinjajo kupovat in prodajat distribucijske pravice ter iskat sredstva za načrtovane projekte - in večina od teh ljudi med svojim obiskom ne vidi niti enega samega filma. Eden od investitorjev je Tobacku tako mirno priznal, da scenarijev nikoli ne bere: odločitev, ali bo film podprl, je odvisna samo od imen sodelujočih; ne nazadnje je trženje filma v zadnjih letih veliko pomembnejše od njegove dejanske vsebine.
V luči teh podatkov seveda ni presenetljivo, da zvezdniki, kakršni so Leonardo DiCaprio, Justin Timberlake in Emma Watson, v Cannesu niti slučajno ne promovirajo samo filmov, v katerih nastopajo, ampak priložnost izkoristijo tudi za pomoč pri rekrutaciji sponzorjev za svoje naslednje projekte.
Baldwin in Toback pa nista edina, ki letos v Cannesu prodajata "metafilm" o zvezdništvu samem: 60-letni David Hasselhoff je (v družbi svojega 32-letnega dekleta, Hayley Robert) na festivalu promoviral (še neposnet!) film Killing Hasselhoff. Gre za zgodbo o možaku, ki, da bi dobil stavo, najame morilca, ki naj bi pospravil zvezdnika (kar Davida Hasselhoffa).
To še ni vse: zabave po premieri novega filma Sophie Coppole, The Bling Ring, se je udeležila tudi slavna-ker-je-pač-slavna žurerka Paris Hilton, ki ima v njem tudi majhno vlogico. V filmu namreč tolpa z zvezdniki obsedenih najstnikov vdira v domove slavnih, med drugim tudi Paris Hilton.
Ostala velika imena poskušajo čimvečkrat omeniti svoje naslednje projekte: Leonardo DiCaprio in Martin Scorsese sta napovedala svoj naslednji skupni projekt, Silence, Justin Timberlake in Jessica Biel pa sta organizirala diskozabavo, s katero sta pridobila vlagatelje za svojo biografijo glasbenega producenta Neila Bogarta, Spinning Gold. Letošnja oskarjevka Jennifer Lawrence prav tako ni bila oproščena "tlake": z Liamom Hemsworthom sta promovirala drugi in tretji del Iger lakote, ki ju bodo začeli snemati septembra. Kungfu zvezda Jackie Chan je (v družbi Fan Bingbing) promoviral prihajajočo akcijsko komedijo Skiptrace.
Včasih (in ob strani) pa Cannes ponudi tudi priložnost za promoviranje malo bolj altruističnih ciljev: v četrtek se bodo tradicionalne gale amfAR udeležile Sharon Stone, Jessica Chastain in Janet Jackson (nastopili pa bodo Duran Duran in Shirley Bassey), na zabavi bodo zbirali denar za boj proti aidsu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje