Izvršni direktor Disneyja Bob Iger je v obsežnem intervjuju za ameriško televizijo CNBC napovedal, da bo od junija naprej omejila deljenje gesel, saj si konglomerat za zabavo prizadeva "povečati število naročnikov in poskrbeti, da bi bilo poslovanje bolj dobičkonosno", poroča Reuters. Iger je nakazal tudi potrebo po "konsolidaciji v industriji pretočnih storitev" in dejal, da si Disney želi dvigniti ceno njihove storitve. V Ameriki trenutno zaračunavajo 9,99 dolarja na mesec (v Evropi pa 9,99 evra), a si hkrati želi dvignili profit iz naročnine na "dvomestno številko".
Iger uspešno prestal napeto glasovanje o ponovni izvolitvi 12-članskega odbora
Iger je pregledovanje deljenih gesel napovedal le dan po tem, ko so Disneyjevi delničarji podprli njega in druge direktorje podjetja v glasovalni bitki s konkurenčnimi delničarji z Nelsonom Peltzem na čelu, ki so trdili, da Disney v dobi pretočne televizije dosega slabe rezultate, in s prevzemom večine želeli prevzeti vodenje podjetja. S srednim glasovanjem o ponovni izvolitvi 12 članov Disneyjevega upravnega odbora se je tako končal eden od letošnjih najbolj spremljanih bojev za nasledstvo.
Upravni odbor je že petkrat preložil Igerjevo upokojitev
"Glasovanje je bila odločilna in resnična podpora upravnemu odboru," je dejal Iger in poudaril, da družba zdaj "zelo resno" obravnava temo nasledstva generalnega direktorja, ki je ključna skrb delničarjev. Medtem je Peltz v intervjuju za CNBC le nekaj minut po Igerjevem intervjuju izrazil upanje, da bo Disneyjev direktor lahko izpolnil svoje obljube. "Če jim bo to uspelo, se ne bom več vmešaval," je dejal Peltz. Iger ni želel navesti časovnega okvira za izbiro novega izvršnega direktorja, njegova pogodba z Disneyjem se podaljša do konca leta 2026.
Preganjanje deljenih gesel: Netflix pridobil skoraj 22 milijonov naročnikov
Po poročanju Reutersa je glasovanje okrepilo Igerjevo moč v ključnem trenutku. Sodeč po podatkih konkurenčnega ponudnika pretočnih vsebin Netflix, ki je v drugi polovici leta 2023 s preganjanjem deljenih gesel pridobil skoraj 22 milijonov naročnikov in presegel pričakovanja Wall Streeta, bo tudi Disney skušal oživiti svoje filmske in televizijske franšize in poskrbeti, da bo njihova storitev postala še dobičkonosnejša. Iger želi to zagotoviti tudi z uvedbo aplikacije za Disneyjevo vodilno športno mrežo ESPN, za katero pa strateškega partnerja še iščejo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje