Namesto v kino premiera kar pred  domači naslanjač. Foto: EPA
Namesto v kino premiera kar pred domači naslanjač. Foto: EPA
Gre za precedens, saj bo prvič, da bo neka zunanja korporacija vplivala na oddajanje TV-signala. Foto: Thinkstock

Očitno so veliki studii dobili nov način za trženje filmov, pri katerem potrošnikom ne bo treba vstati iz kavča in čakati v vrstah za vstopnice za kino ali pa še mesece čakati na izdajo filmov na DVD-jih.

Gre za precedens, saj bo prvič, da bo neka zunanja korporacija vplivala na oddajanje TV-signala. Studii bodo tako imeli možnost uporabe posebne tehnologije, ki bo za 90 dni (ali pa do izdaje DVD-ja, če bo ta prej) odprla posebno okno, v katerem se bo predvajal film, ki pa ga ne bo mogoče posneti z nobenim snemalnikom. Morebitno ceno ogleda bi nato poravnali pri kabelskem operaterju.

To naj bi bil način prilagajanja novim potrebam potrošnikov, oziroma drugače - podpiranje še večje lenobe in zapečkarstva ljudi v krogu njihovega "domačega kina".

Kinodvorane že grozile z bojkotom
Lastniki kinodvoran pa so že ogorčeni nad dejanjem, saj že čutijo upad prodaje vstopnic. Glas pa so vzdignili že pred nekaj meseci, ko je Walt Disney Pictures napovedal, da bodo pospešili izdajo filma Alica v čudežni deželi na DVD-ju. Velike verige so tako grozile z bojkotom, dokler niso prejele zagotovila, da taka odločitev ne bo postala nov standard.

Ali oziroma kdaj bo ta način dosegel Evropo, še ni znano.