Hamer se je namreč lotil najprej pisanja scenarija po knjigi Faktotum, ki jo je napisal Bukowski, nato pa še režiranja filma. Bukowski tako v Faktotumu kot v drugih svojih knjigah popisuje zatirane in ljudi z roba družbe, med katerimi je bil dostikrat tudi sam, a se nikoli ni želel spremeniti. Dnevi so mu minevali med pitjem, obiskovanjem konjskih dirk, pisanjem in seksom, a spremeniti se ni hotel, zaradi česar je bilo težko sestaviti napeto zgodbo, je potarnal Hamer.
Prav nepripravljenost na kakršne koli spremembe je bilo bistvo njegovega življenja. Imel je svoj pogled na vse stvari in zelo velikodušno ga je delil z drugimi, a je odločno zavračal vsakega, ki ga je želel spremeniti. In to je stvar, ki jo scenaristi najbolj sovražijo, je Hamer opisal svoje izkušnje s snemanjem filma, v katerem slavnega pisatelja in pesnika, avtorja okoli 50 del, upodablja Matt Dillon.
Pijanski zakonolomec?
Na drugo nevarnost filma, ki prav zdaj prihaja v ameriške kinematografe, je opozorila njegova vdova Linda Bukowski, ki pravi, da bi lahko izdelek finančno propadel tudi zaradi skoraj klišejske dvodimenzionalne upodobitve Bukowskega, ki bi ga lahko nekateri dojeli kot pijanskega zakonolomca.
Seks je bil namreč zanj dejavnost, ki se ji ob ponujeni priložnosti skoraj ni odrekel, slavnega pisatelja pa so si rade poželele tako nadobudne študentke kot poročene gospe. Ženski, ki sta v Faktotumu najbolj zanimali Henrya Chinaskega, ki ga je Bukowski redno uporabljal za glavnega junaka svojih del, v bistvu pa je bil njegov alter ego, v filmu igrata Lili Taylor in Marisa Tomei.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje