Film, ki bo svetovno premiero doživel na letošnjem beneškem filmskem festivalu, takoj zatem potuje v konkurenčni Toronto. "La La Land je močan film in trenutno je deležen veliko pozornosti, kar se tiče njegovih možnosti za nagrade," opozarja Cameron Bailey, programski vodja kandskega festivala. "Meni se zdi čudovit in mislim, da se bo dobro odrezal."
Tudi direktor festivala Piers Handling je prepričan, da bo muzikal z Emmo Stone in Ryanom Goslingom v glavnih vlogah "splaval na površje" v sezoni nagrad. Film je režiral Damien Chazelle, ki je bil lani za oskarja nominiran z glasbeno dramo Ritem norosti.
Izvedenca iz svojega nabora izpostavita še gejevsko ljubezensko dramo Moonlight, ki bo "eden najboljših filmov leta", ter srhljivko Arrival z Amy Adams v glavni vlogi; "zelo feminističen znanstvenofantastični film, ki bo presenetil občinstva".
"Škoda", da se hočemo pogovarjati samo še o domnevnem posilstvu?
Seveda pa je največ pozornosti, kar se torontskega repertoarja tiče, trenutno še vedno deležna suženjska drama The Birth of a Nation. Zmagovalni film letošnjega festivala Sundance je trenutno "vroča" tema zato, ker je na dan prišla obtožba posilstva, zaradi katere se je moral v študentskih letih pred sodiščem zagovarjati režiser, scenarist in glavni igralec filma Nate Parker.
Parker se na festivalu novinarskim konferencam in intervjujem ne bo izogibal, je nedavno poročala filmska revija Variety. Handling je med tistimi, ki "upajo, da se bo pozornost javnosti obrnila k filmu." "Na neki način je to zelo žalostno, ker je bil film izredno pozitivno sprejet na Sundanceu. Zadržali so ga do Toronta, ker so računali na močan izstrel v sezono nagrad, zdaj pa se je javni diskurz zasukal v drugo smer. Ne vem, ali se bodo ljudje čez dobra dva tedna, ko bomo imeli projekcijo, že pogovarjali o filmu. Na tej točki je to nemogoče napovedati."
Močna zastopanost avtoric
Letos so v Torontu zavestno poskrbeli za malo večjo raznolikost predstavljenih avtorjev; v zadnjih letih so bili na račun premajhne raznolikosti pogosto tarča kritik. "Imamo najmočnejšo kvoto filmov, ki so jih režirale ženske," se je za The Guardian pohvalil Bailey - skoraj 30 odstotkov vseh letošnjih festivalskih filmov so podpisale režiserke. "Pa ne samo, da so jih režirale ženske; gre za močne zgodbe o ženskah, ki doslej niso našle poti na velika platna."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje