Disneyjeva filmska različica priljubljene otroške knjige Zgodbe iz Narnije: Lev, čarovnica in omara C. S. Lewisa bo v ameriške kinematografe prišla 9. decembra, že pred tem pa so se pri filmski družbi lotili agresivne oglaševalske kampanje. Snemanje in oglaševanje filma v ZDA je stalo okoli 250 milijonov dolarjev, snovalci pa upajo, da jim bo uspelo premagati film Harry Potter in Ognjeni kelih, ki je v prvem tednu predvajanja po vsem svetu prislužil 181 milijonov dolarjev.
Pri Disneyju so prepričani, da bo uspeh njihovega najnovejšega filma močno vplival na poslovanje in prihodnost družbe, zato si še toliko bolj želijo velikega dobička. Če bo film v kinematografe privabil dovolj gledalcev, bodo v prihodnosti posneli še vsaj šest filmov, ki bodo temeljili na Lewisovi knjigi, ki je bila prodana v stomilijonski nakladi.
Pričakali bomo tudi nadaljevanje
Več knjig je prodala samo avtorica slavnega čarovnika Harryja J. K. Rowling. Filmska družba že ima okviren scenarij za drugi del filma Narnia, ki naj bi v kinematografe predvidoma prišel poleti leta 2008. Disney nujno potrebuje uspešnico, saj ima velike izgube, predvsem s svojim hčerinskim podjetjem Miramax, ki je letos produciral kar nekaj neuspešnih filmov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje