Grožnjo tej sicer z ustavo zagotovljeni pravici po besedah Denisa Miklavčiča, predsednika SUKI-ja, predstavlja predlog zakona o avdiovizualnem inštitutu, ki ga je podal Igor Prodnik. Ministrstvu za kulturo je v času, ko je kot generalni direktor Direktorata za medije deloval Prodnik, ki je obenem v. d. direktorja Filmskega sklada, uspelo podržaviti filmski sklad. SUKI tako ministrstvu očita avtoritarnost, discipliniranje producentov in demontažo strokovne javnosti ter obenem sporoča: "Neodvisnosti filmskega sklada ni več."
ministra za kulturo Vaska Simonitija in Prodnika ni ostalo nič, zato pa za njimi ostaja "pogorišče tistih nastavkov avdiovizualne industrije, ki je z mukami nastajala zadnjih 15 let." To stanje najbolje ilustrira program Festivala slovenskega filma. Nekdanji v. d. sklada Stane Malčič je tako obljubljal osem ali celo več slovenskih filmskih produkcij na leto, na 11. Festivalu slovenskega filma pa bosta predvajana le dva filma iz programov Filmskega sklada za leti 2007 in 2008.Sklad ustvarjalcev ne podpira, ampak jih izžema
Namesto da bi Filmski sklad deloval kot glavna podporna infrastruktura slovenskega filma, nikakor ne podpira ustvarjalcev in producentov, ampak jih po mnenju SUKI-ja izžema, "jim ne priznava stroškov, jemlje pristojnosti in sili čez rob preživetja". S tem načinom postopanja z ustvarjalci je skladu uspelo zdesetkati vrste poklicnih filmarjev, s čimer se je Slovenija znašla na robu evropskih držav glede na filmsko produkcijo. SUKI tako upa, da bo nova politika ravnala bolj modro in bo na odločilna mesta postavila ljudi, "katerih odlike bodo strokovnost, visoka morala, etika in kultura, in ne zgolj idejno politična pripadnost".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje