Ponudnik vsebin na zahtevo je nominacije razdelil med sedem filmov, med katerimi so drame Irec Martina Scorseseja, Zakonska zgodba Noaha Baumbacha in Dva papeža Fernanda Meirellesa ter animaciji Klaus in I Lost My Body.
The Wall Street Journal je pred kratkim razkril navedbe neimenovanih virov, češ da je Netflix v oskarjevsko kampanjo vložil že krepko več kot sto milijonov dolarjev, pri čemer je bil poudarek na promociji Irca in Zakonske zgodbe. To so višje vsote, kot so jih pripravljeni vložiti tradicionalni studii: oskarjevska kampanja po navadi stane nekje med pet in 20 milijonov dolarjev za vsak film.
Vodja Netflixovega oddelka za izvirne filme Scott Stuber je sicer to poročanje ovrgel, češ da je ocena previsoka in da je bilo podjetje od nekdaj "zelo pametno" pri razporejanju sredstev. "Mislim, da ne delamo ničesar, česar ne delajo tudi vsi drugi." (Treba je upoštevati, da Netflix letos promovira več filmov kot drugi in da sto milijonov res ni ogromna številka, če "tradicionalne" promocije stanejo do 20 milijonov na film.)
Samo ena kategorija zares šteje
Irec v resnici ima možnosti za oskarja za najboljši film, a so njegove največje ovire na tej poti 1917, vojna drama studia Warner, Sonyjeva epopeja Bilo je nekoč ... v Hollywoodu in seveda južnokorejska satira Parazit, ki jo zastopa zasebno podjetje Neon.
Stavam posvečena spletna stran Gold Derby oskarja za najboljši film trenutno napoveduje drami 1917 (možnosti: 11 : 2), Irec pa kotira malo nižje z možnostjo 17 : 2. Scorsesejev film doslej v sezoni nagrad tudi ni osvojil nobene ključne lovorike – najboljša pokazatelja sta po navadi nagradi igralskega (SAG) in producentskega ceha (PGA).
Oskar v kategoriji najboljši film bi za Netflix pomenil statusni simbol in bi bil tudi dober adut v vse ostrejšem boju za naročnike platform vsebin na zahtevo. Ustvarjalna ekipa Irca je seveda šopek oskarjevcev – Martin Scorsese, Robert De Niro, Al Pacino in Joe Pesci vsi že imajo kipce od prej, film pa je eden v najdražjih v zgodovini podjetja. Produkcija je stala okoli 160 milijonov dolarjev in recenzije so bile večinoma pozitivne.
Nobena vsota ne more zagotoviti zmage
Če se vam zdijo zgornja ugibanja nekam znana, je to najbrž zato, ker so odmev lanskega poročanja medijev. The New York Times je lani poročal, da je Netflix v promocijo filma Roma vložil 25 milijonov dolarjev, kar je deset milijonov več, kot je film sploh stal. (Nekateri mediji so navajali celo številko, ki je bila bližje 60 milijonom.) Celovečerec Alonsa Cuarona je bil nominiran za deset oskarjev in bil nagrajen za najboljšo režijo, fotografijo in tujejezični film, oskarja za najboljši film pa mu je na koncu pred nosom speljala drama Zelena knjiga. Sezono nagrad je močno zaznamovala tudi debata okrog tega, ali je sploh prav, da se za oskarje potegujejo filmi, ki jih večina ljudi ni videla v kinematografih, pač pa na malih zaslonih.
Tudi letos stavnice ne napovedujejo, da bo Netflix domov odkorakal z največ kipci. Skoraj gotovo je, da bo Laura Dern nagrajena za (stransko) vlogo neizprosne odvetnice v Zakonski zgodbi. V nobeni izmed drugih kategorij pa Netflix ni favorit.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje