Zgodba filma spremlja skupino mladih kolonizatorjev vesolja, ki se med iskanjem zapuščene postaje srečajo iz oči v oči z grozljivo obliko življenja v vesolju. Alvarez, ki je pred tem že režiral grozljivke, med drugim filma Zlobni mrtveci (Evil Dead) in Ne dihaj! (Don't Breathe!), je v intervjuju za britanski Total Film dejal, da zgodba namiguje na mit o Romulu in Remu. Foto: Cineplexx/Blitz film & video distribution, d. o. o.
Zgodba filma spremlja skupino mladih kolonizatorjev vesolja, ki se med iskanjem zapuščene postaje srečajo iz oči v oči z grozljivo obliko življenja v vesolju. Alvarez, ki je pred tem že režiral grozljivke, med drugim filma Zlobni mrtveci (Evil Dead) in Ne dihaj! (Don't Breathe!), je v intervjuju za britanski Total Film dejal, da zgodba namiguje na mit o Romulu in Remu. Foto: Cineplexx/Blitz film & video distribution, d. o. o.

Po premieri nadaljevanja filmske franšize Osmi potnik: Romul v Hollywoodu v Los Angelesu, se že vrstijo prvi odzivi na težko pričakovani film. Deležen je mešanice pohval in kritik, ki poudarjajo njegovo naslanjanje na korenine franšize, hkrati pa kritizirajo njegovo izvirnost in tempo filma. Film ocenjujejo kot vizualno prepričljiv prispevek k franšizi, ki učinkovito izkorišča korenine žanra grozljivke. Številni poudarjajo, da bodo oboževalci cenili poklon prejšnjim filmom, drugim pa bo morda primanjkovalo inovativnosti in pripovedne koherentnosti. Film bo tudi v slovenske kinematografe prišel kmalu, že 16. avgusta.

Sorodna novica V kinematografe kmalu prihaja Osmi potnik: Romul. Kaj lahko pričakujemo?

"Ali smo potrebovali še en film o Osmem potniku?"
Več recenzij poudarja, da kljub tehnični izvedbi Romul trpi zaradi pomanjkanja izvirnosti. "Nastali film je tehnično dovršeno delo, a ne glede na to, kako domiselne so njegove reference na prvi film, je treba reči, da gre pri tem za temeljno pomanjkanje izvirnosti, zaradi česar je film frustrirajoč," je zapisal kritik Peter Bradshaw za Guardian. "Bolje bi bilo, če bi vsi sodelujoči delali kaj drugega."

Številni so ga primerjali z estetiko videoigre, z dogajanji in zapleti, pogostimi v računalniških igrah. "Film je veličastno učinkovita pustolovščina z referencami na najboljše trenutke franšize, zapakiran kot videoigra. Vendar je na tej ravni samozavestno strašljiv, domiselno posnet in na trenutke živce parajoč zabavni izdelek," poroča Owen Gleiberman za Variety.

"Film je strašljiv in učinkovit, kadar je to potrebno, pri čemer mu pomagata zlovešča fotografija Gala Olivaresa in strašljiva glasba Benjamina Wallfischa. Kot dosežek produkcijskega dela je Romul vrhunski. Še posebej mi je bilo všeč, da ima vsa tehnologija, ki jo liki uporabljajo, retropridih, ki se ujema s tisto, ki smo jo videli v filmu Osmi potnik iz leta 1979. Vendar pa je v filmu izrazito premalo življenja, kar se pomnoži z dejstvom, da sta Álvarez in druščina očitno obsedena s sklicevanjem na stvari iz prejšnjih filmov iz franšize," je zapisal Chris Evangelista za portal Slash Film.

Ne glede na kritike je Ridley Scott navdušen nad novim filmom
Svetovne premiere se je udeležil tudi producent Ridley Scott, s katerim se je vse skupaj začelo leta 1979 ob prvem Osmem potniku. V kinematografih bodo film predvajali v četrtek. Več kot 40 let po nastanku prvega naslova zdaj uveljavljene filmske franšize je Scott, ki je pri njej nekoč sodeloval kot režiser in se na rdečih preprogah pojavi le redko, za The Hollywood Reporter povedal, da je navdušen nad novo produkcijo. Ocenil je, da je ohranjena dinamika, kar je za znanstvenofantastično grozljivko zelo pomembno, in ugotavljal, da je bila izbira režiserja dobra. Po njegovih besedah morajo biti režiserji usposobljeni in tovrstnih filmov ne bi smeli dajati začetnikom.

Romul je zadnji del franšize o ljudeh in nezemljanih, ki je postavila standarde žanra znanstvene fantastike. Z najnovejšo zgodbo so dogajanje filma postavili med dogodke prvega dela iz leta 1979 in drugega dela iz leta 1986. Dozdajšnje dele so režirala svetovno znana imena, kot so James Cameron, David Fincher in Jean-Pierre Jeunet. Prva dva sta med drugim prejela oskarja za vizualne učinke.