Pri ameriški agenciji za prodajo vstopnic na spletu Fandango so ugotovili, da skoraj 70 odstotkov njihovih ženskih strank načrtuje skupinske izhode za ogled Seksa v mestu.
Tematske zabave ob ogledu filma
Spletna anketa podjetja, ki prodaja vstopnice za več kot 15.000 ameriških kinodvoran, z več kot 9.300 sodelujočimi, je pokazala tudi, da se bo 80 odstotkov gledalcev pred filmom ali po njem dobilo na tematskih zabavah.
In kar 68 odstotkov sodelujočih, od katerih je 94 odstotkov žensk, pravi, da bodo tam pili koktejl cosmopolitan, ki je zaslovel ravno zaradi junakinj Seksa v mestu: Carrie, Mirande, Charlotte in Samanthe.
"Seks" prehitel Indieja
Predstavnik Fandanga je povedal, da je bil film zelo pričakovan, saj ima istoimenska tv-serija veliko bazo oboževalcev. Do srede je Seks v mestu zajemal 90 odstotkov Fandangove prodaje in zlahka izrinil novi film o Indiani Jonesu, ki mu je ostalo le 7 odstotkov deleža. A filmu se vseeno ne obeta 151,1-milijonski donos v dolarjih, kot ga je prvi konec tedna ustvaril Indiana Jones. Predvidevajo, da bo Seks prvi konec tedna predvajanja prislužil "le" od 25 do 40 milijonov.
Zgodba Seksa v mestu se začne, kjer se je TV-uspešnica hiše HBO pred štirimi leti po šestih odmevnih sezonah končala. Scenarij za serijo, ki je ustvarjalcem prinesla osem zlatih globusov in sedem emmyjev, temelji na avtobiografskih kolumnah Candace Bushnell iz newyorškega časopisa Observer.
A. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje