Truplo 49-letnega Kalverta so policisti na njegovem domu v Kaliforniji našli že v sredo popoldne, The Hollywood Reporter pa poroča, da mrliški oglednik režiserjevo smrt obravnava kot najverjetnejši samomor. Drugih uradnih informacij za zdaj še ni.
Košarkarjev dnevnik, ekranizacija avtobiografske pripovedi o zdrsu v svet nasilja in odvisnosti na ulicah New Yorka, se je pravzaprav ravno pred kratkim spet bežno pojavil v medijih: Mark Wahlberg je na dan privlekel anekdotico iz tistih časov, češ da je DiCaprio zaradi osebne zamere skušal doseči, da ne bi dobil vloge v filmu. "Leonardo je govoril: 'Samo preko mojega klinčevega trupla. Marky Mark ne bo v tem klinčevem filmu," se danes spominja igralec. "Sam se tega sicer nisem niti zavedal, ampak menda sem bil kreten do njega na neki dobrodelni košarkarski tekmi. Ta debil že ne bo v filmu, je zato sklenil."
Izkazalo se je, da ima Wahlberg še boljše zveze pri režiserju. Preden se je lotil Košarkarjevega dnevnika, je Kalvert režiral predvsem glasbene videospote, med drugim tudi Markyja Marka in the Funky Bunch v Good Vibrations (pa tudi D. J. Jazzy Jeffa in The Fresh Princea v Parents Just Don't Understand, Taylor Dayne v Tell It to My Heart ter Cyndi Lauper v I Drove All Night).
Leta 1993 se je podpisal tudi pod video Dirty Dawg za istoimensko pesem New Kids on The Block, česar se je s tvitom ob njegovi smrti spomnil tudi Markov brat Donnie Wahlberg. "RIP dobremu prijatelju Scottu Kalvertu. Vloga, ki si jo imel v moji in bratovi karieri, je neizmerljiva. Pogrešali te bomo."
Prelomna točka za hiphop
Risankasti, pisani videospot za Parents Just Don't Understand z Willom Smithom in DJ Jazzyjem je leta 1989 dobil MTV-jevo nagrado in velja za enega od videov, ki so hiphop pomagali spraviti v "mainstreamovske" vode. Kalvert je nato za dvojico režiral še druge videe, na primer Girls of the World in I Think I Could Beat Mike Tyson.
Po celi vrsti uspešnih videov je Kalvert začel iskati možnosti za preboj k filmu; na pamet mu je prišla ena njegovih najljubših knjig, avtobiografija The Basketball Diaries iz leta 1987. Pesnik in panker Jim Carroll je v knjigo zbral serijo eksplicitnih zgodb o svojem odraščanju in preobrazbi iz srednješolskega košarkarskega zvezdnika v odvisnika od heroina. Kalvert je roman, ki je nanj naredil ogromen vtis, prebral pri približno 14 letih. "Bila je izjemno močna knjiga, napisana s stališča mulca, ki mi je predstavil temnejšo plat," je Kalvert v nekem intervjuju povedal leta 1995.
Za ekranizacijo knjige je bila dolga leta v igri cela vrsta znanih režiserjev, a strukturno nepovezane pripovedi nihče ni znal zares strniti v uporaben scenarij. Kalvert, ki se je oprl na scenarij Bryana Goluboffa, je glavno vlogo oddal takrat še bolj ali manj neznanemu DiCapriu, Lorraine Bracco je postala njegova mama, Mark Wahlberg pa prijatelj Mickey. "Neverjetno oko za talent je imel," se spominja Liz Heller, ki je bila takrat producentka. "Toliko igralcev iz Košarkarjevega dnevnika je potem imelo fantastične kariere."
"Zamorjeni" film kritikom ni bil všeč
Jim Carroll, ki je imel v filmu tudi manjšo vlogo, je bil s končnim rezultatom zadovoljen, češ da je ujel duha knjige, kritiki pa malo manj. Pri New York Timesu so zapisali, da je ton "zavestno turoben", Los Angeles Times pa, da je cel film "častitljivo vdajanje zaverovanosti vase"; samo pri Washington Postu so pohvalili režiserja, ki "je čudovito ustvaril vizualni ekvivalent Carrollovim metaforam."
Kalvert je režiral še en celovečerec, srhljivko Deuces Wild iz leta 2002, ki je imela (v retrospektivi) še skoraj bolj zanimivo igralsko zasedbo: v njej so nastopili Stephen Dorff, Brad Renfro, Drea de Matteo, James Franco, Frankie Muniz, Fairuza Balk, Norman Reedus, Debbie Harry in Matt Dillon. V zadnjih letih je delal kot producent pri koncertnem filmu za Bad Religion (2006) ter kot izvršni producent pri filmu School Gyrls Nicka Cannona.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje