Do glave družine Corleone pridejo igralci šele postopoma. Foto:
Do glave družine Corleone pridejo igralci šele postopoma. Foto:
Boter bo postal računalniška igrica.
V gangstersko podzemlje bo mogoče vstopiti iz varnega naslonjača. Foto: EPA

Ustvarjalci so igro, za katero upajo, da bo postala najuspešnejša na svojem področju, opisali kot zelo zvesto Botru, kot ga poznajo oboževalci. 75 odstotkov lika temelji na filmu, ki ga je ustvaril Francis Ford Coppola, 15 odstotkov so ustvarjalci našli v romanu Maria Puza, le 10 odstotkov pa je dodatnega gradiva. V ganstersko podzemlje bodo igralci vrženi kot začetniki v svetu, ki mu vladajo tolpe. Če bodo pri svojem delu dovolj uspešni, si bodo pot počasi utirali proti Donu Vitu Corleoneju.

Bi bili tudi sami radi gangsterji?
V New Jersey v 30. letih, kamor je dogajanje postavljeno, bodo prvi Američani lahko virtualno odpotovali 21. marca, najbolj neučakani Evropejci pa bodo morali čakati tri dni dlje. Izvršni producent novega izdelka David DeMartini z velikim navdušenjem govori o možnostih, ki jih ima Boter na računalniškem zaslonu pod dovolj spretnimi prsti igralcev, in o nadzornem sistemu, ki je več kot le pritiskanje na nekaj gumbov.
Igralci lahko odpotujejo na okoli 130 prizorišč po vsem svetu, imajo pa tudi možnost, da videz svojega junaka prilagodijo tako, da sta si podobna.

Igrica ni le posnetek filma
Računalniški Boter pa naj kljub veliki priljubljenosti filma ne bi bil le njegov interaktivni posnetek. Prav zato igralec začne povsem na dnu gansterske lestvice in postopoma pleza proti bolj uveljavljenim članom družine Corleone.

"Naš namen je bil, da igralcem omogočimo Botrovo zgodbo ter komuniciranje z Vitom in drugimi liki iz klasičnega filma, posnetega po Puzovem romanu," je dejal DeMartini, ki je dodal, da se je s tem želel izogniti pasti, v katero pogosto padejo računalniške igre, temelječe na priljubljenih filmih, ko postanejo le interaktivna ponovitev filma in nič več.