Po Popkovem mnenju dejstvo, da so izbor za najboljši film leta s petih razširili na do deset nominirancev (letos jih je "le" devet, op. a.) malo razvrednoti nominirane filme. "Tu se potem vedno najdejo kakšni takšni 'čudaki', kot so Služkinje in Extremely Loud & Incredibly Close," razmišlja sogovornik.
Zanj je največje presenečenje to, da se je že pred nominacijami veliko govorilo o iranskem filmu Ločitev, ki je celo nominiran za najboljši scenarij. "Mislim, da je eden boljših filmov zadnjega leta in lepo je videti, da Akademija premore ta medkulturni dialog med narodi," pravi Popek.
Navdušil ga je Woody Allen
"Sicer pa res ni nekih presenečenj, saj se že konec leta bolj ali manj ve, ko se pojavijo razni spiski najboljših filmov," nadaljuje. "Meni osebno je všeč, da je Woody Allen tolikokrat nominiran. Zadnjih dvajset let se niso kaj dosti zmenili zanj, bil je nominiran kvečjemu bolj za stranske vloge, scenarij … Mislim, da je Polnoč v Parizu eden boljših Allenovih zadnjih 15 let. Čeprav obenem menim, da nima možnosti za zmago," dodaja Popek.
Umetnik, francoski hollywoodski film
Sam bi za najboljši film izbral Umetnika, pravi Popek in dodaja, da "tu prihaja do čudnega paradoksa, ker gre za črno-beli nemi film in ga imajo za nepristopnega, v resnici pa za ekstremno hollywoodski film, romantično komedijo".
"V osnovi je Umetnik povsem komercialen izdelek, ampak ker je zapakiran v to črno-belo nemo obliko, ga ljudje vidijo kot nekaj ekstravagantnega, čeprav je tipičen hollywoodski film. Čeprav je film francoski. V bistvu je lepo videti, da so francoski film sprejeli med nominirance, ker se kaj takega redko zgodi. Vendar ga, ker govori o Hollywoodu, vidijo kot njihov film," pojasnjuje.
Bo slavil "veliki ameriški mag" Malick?
Kaj pa Hugo in Drevo življenja, ki ju pogosto omenjajo kot favorita, nas je zanimalo. "Huga nisem gledal, tako da ne morem oceniti. Je pa Martin Scorsese znan po tem, da ne dobi nagrade," razmišlja Popek in dodaja, da se za Malickov ep Drevo življenja boji, da je preveč ekstravaganten za Akademijo. "Za režijo bi pa znal oskarja dobiti Terrence Malick, ki velja za 'velikega ameriškega maga'. Čeprav običajno dobitnik oskarja za najboljši film dobi tudi priznanje za najboljšo režijo," sklene.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje