Kljub višjim stroškom snemanja je režiser Lasse Hallström vztrajal, da celotno snemanje zgodbe o legendarnem ljubimcu in avanturistu prenese kar v mesto na vodi. Da bi dosegel učinek avtentičnosti, se je bil pripravljen spopasti tudi z naravo. Hallströma namreč niso prestrašila niti opozorila glede pojava "aqua alta" oziroma visoke vode, ki vsako leto večkrat poplavi nižje predele Benetk. In opozorila niso bila zaman.
Proti gradbenim delom v studiu
Lasse Hallström je od začetka projekta Casanova zatrjeval, da lahko učinek skrivnostnih starodavnih Benetk doseže, le če lahko izmenično snemajo prizore v palačah in na beneških ulicah. Pri Disneyju so namreč najprej načrtovali "gradnjo palač" v studiu, zunanje prizore pa bi zares posneli v Benetkah. Hallström pa je zatrdil, da se igralci ne bi mogli dobro vživeti v svoje vloge, če bi najprej posneli notranje prizore, čez nekaj tednov pa še spogledovanja, preganjanja in spletke v pogosto meglenih Benetkah.
Da se ne bi krušilo
Da bi bila "vodna peripetija" še bolj zabavna, so jo dodatno začinili italijanski birokrati, ki so že pregovorno nagnjeni k dolgovezenju. Beneške oblasti zelo nerade dovolijo snemanje v starodavnih stavbah, katerih trdnost načenjata vlaga in sol v zraku. Čeprav so bili pogumni filmarji pripravljeni premagati tudi visoko vodo in vseeno nadaljevati s snemanjem, so Benečani menili, da bi lahko plovba v kanalih ob visoki vodi hitro pripeljala do nesreče in kaj hitro bi se lahko na dnu kanalov znašli odbiti koščki stavb.
16 tednov dolga delovna izmena v Benetkah je odprla še eno fronto. Boju z vodo in z oblastmi se je pridružil še boj z muhastimi vozniki gondol, ki so postavljali nešteto pogojev za sodelovanje s filmarji. Ni potrebno poudarjati, da je bil glavni namen teh prerekanj le izboljševanje možnosti za čim višji honorar.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje