Do zdaj si je mladinsko komedijo režiserja Mihe Hočevarja ogledalo 183.459 gledalcev, ki so filmu zagotovili prvo mesto na lestvici najbolj gledanih slovenskih filmov. Petelinji zajtrk Marka Naberšnika je s 183.093 gledalci odslej na drugem mestu. Da je osnovna težnja ustvarjalcev filma, da posnamejo zgodbo, ki bo nagovarjala vse generacije, padla na plodna tla, se je pravzaprav pokazalo zelo kmalu po prihodu filma v kinodvorane novembra lani, saj se je število gledalcev rekordno večalo iz dneva v dan.
Film, ki je premiero doživel oktobra lani na Festivalu slovenskega filma, se s tem ne umika iz kinematografov, ampak ga bo mogoče, kot sporoča distribucijska hiša Cinemania group, videti še ves februar.
183.459 gledalcev zgodbo pozna, a ponovimo jo za tiste, ki si filma še niso ogledali. Vse se vrti okoli skupine tabornikov, Aleksa in njegovih prijateljev, ki z vodjo (igra ga Jurij Zrnec) taborijo ob Soči. Slednji jemlje taborništvo in vzgojo otrok vse preresno, kar privede seveda do številnih komičnih zapletov.
Humor, narava in ljubezen
Smeha polne prigode se dogajajo na lokacijah Triglavskega narodnega parka, kar ustvarjalci vidijo kot himno naravi, čisti otroški duši, zdravi pameti, ljubezni, humorju, prijateljstvu in optimističnemu pogledu na življenje.
Prav narava je tista, v kateri vidi režiser Miha Hočevar enega izmed razlog za takšno zanimanje občinstva. Nam, filmarjem pogosto očitajo, da v svojih filmih večkrat ne pokažemo prekrasne slovenske narave, je za MMC malo po prvih uspehih povedal režiser. Verjetno ne škodi niti glavno sporočilo filma, ki ga režiser povzame: "Naj gre vsak po svoje, pri tem pa upošteva druge."
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje