Mijazaki je med drugim ustvaril Princeso Mononoke (1997) in Čudežno potovanje (2001), ki je osvojil tudi oskarja za najboljši animirani film.
Za spremembo ne bodo imeli pred očmi le Hollywooda?
Direktor novega muzeja Kerry Brougher pojasnjuje, da se z retrospektivo ne poklanjajo le japonskemu mojstru animacije, ampak želijo s tem tudi poudariti svetovni doseg muzeja. Pravi, da ne bodo v središču pozornosti le ameriški ali hollywoodski filmi.
Po besedah kustosinje razstave Jessice Niebel bo retrospektiva, prva v takšnem obsegu v ZDA, obiskovalce popeljala na tematsko popotovanje skozi Mijazakijev svet in bo zaobjemala več kot 200 skic in filmskih izsekov. Animacija je pomemben del filmske umetnosti in je pogosto spregledana, je poudarila in dodala: "Mijazaki je genij, filmar, ki ga občudujem, ker ustvarja filme o življenju, o tem, kaj pomeni obstajati na svetu."
Mijazakijevi retrospektivi bo sledila razstava o zgodovini afroameriških filmskih ustvarjalcev in njihovem prispevku v ameriški kinematografiji.
Prostor za vse artefakte Akademije
Skoraj 400 milijonov dolarjev vreden muzej, ki bo "posvečen preteklosti, sedanjosti in prihodnosti filma ter bo obiskovalcem nudil vpogled izza filmskega platna", je pred nekaj leti v središču Los Angelesa po načrtih italijanskega arhitekta Renza Piana začela graditi Ameriška akademija filmske umetnosti in znanosti.
"Los Angeles je bil in je do določene mere še vedno ena glavnih prestolnic filmske produkcije ... Tako se zdi, da je to popoln kraj za velik muzej, ki bo zagotovil, da bo zapuščina filma živela naprej," je dejal direktor Brougher.
V muzeju bodo na okoli 28.000 kvadratnih metrov predstavljeni eksponati iz zbirke Ameriške akademije filmskih umetnosti in znanosti, med drugim filmi, plakati, fotografije, snemalne knjige, rekviziti in kostumi.
Med drugim bodo na ogled znameniti čeveljčki Dorothy iz filma Čarovnik iz Oza (1939), izvod scenarija z opombami Gregoryja Pecka za film Ne ubijaj slavca (1962), vrata Rickove kavarne Cafe Americain iz filma Casablanca (1942) in pisalni stroj, s katerim je Joseph Stefano napisal scenarij za film Psiho (1960).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje