Franz Ferdinand morda izgledajo kot tipični Britanci, a so ponosni na svoj škotski rod. Foto:
Franz Ferdinand morda izgledajo kot tipični Britanci, a so ponosni na svoj škotski rod. Foto:
S spreminjanjem barve svojega logotipa bodo skušali posredovati vsakič drugo razpoloženje.

Škotska četverica je za glasbeno revijo NME prekinila molk, v katerega se po navadi ovijejo, kadar novinarji poizvedujejo o njihovem ustvarjalnem napredku. Če bodo Franz Ferdinand z drugim albumom dosegli podoben uspeh kot s prvencem, bodo začeli že resno ogrožati britanski rockerski piedestal, za katerega se trenutno borijo Oasis in Coldplay.

Minimalizem kot zaščitni znak
Skupina se očitno zaveda, da se jim ni treba preveč truditi, da bi pritegnili pozornost javnosti. Njihov novi album, ki bo izšel septembra, ne bo imel nobenega naslova, naslovnica pa bo skoraj enaka kot pri prejšnji plošči (le da bodo namesto rjave uporabili črno barvo). Pevec Alex Kapranos je povedal, da so že pred časom enoglasno sprejeli odločitev, da svojih albumov ne bodo naslavljali, saj bodo razpoznavni po razlikah v barvnih paletah.

Za pokušino: Naslovi skladb
Snemanje (ki je potekalo v osami škotskega podeželja) je obrodilo sadove. Nastalo je kar šestnajst pesmi. Prostor na ploščku sta si prislužili že skladbi Turn It On in Do You Want To?, ki sta obenem tudi kandidatki za prvi singel. V ožjem izboru so zaenkrat tudi skladbe Outsiders, Walk Away, Eleanor, Put Your Boots Back On, You Could Have It So Much Better, What You Meant, Well, That Was Easy in Evil And A Heathen.

Se igrajo z našo podzavestjo?
Ko bo čakanja jeseni konec in bo novi album v naših predvajalcih zvoka, bo marsikdo k poslušanju pristopil bolj pozorno kot po navadi. Franzi so namreč pred časom priznali, da so na prejšnjem cedeju pustili kar nekaj skritih sporočil. Zgledovali so se po modi sedemdesetih in osemdesetih - le da oni v svoje pesmi niso skrivali zloveščih satanizmov, ampak malce bolj pozitivna sporočila. Namig: začetek drugega verza uspešnice Michael.