Jay-Z je tisočim v dvorani Madison Square garden povedal, kaj si misli o Noelu Gallagherju. Potrudil se je celo, da je bilo mnenje izraženo v verzih. Foto: EPA
Jay-Z je tisočim v dvorani Madison Square garden povedal, kaj si misli o Noelu Gallagherju. Potrudil se je celo, da je bilo mnenje izraženo v verzih. Foto: EPA
Noel Gallagher
Noel Gallagher je vedno bolj težko držal jezik za zobmi. Vendar se je z leti vsaj navadil priznavati napake. Foto: EPA

Ameriški hiphoper, ki mu je letos pripadla "častna" vloga glavnega nastopajočega na sicer tradicionalno bolj rockerskem festivalu, je o Gallagherjevih pritoževanjih čez njegov nastop spesnil skladbo. Predstavil jo je na koncertu v newyorški dvorani Madison Square Garden. Jay-Z se norčuje iz velikega hita skupine Oasis Wonderwall in govori, da bi Gallagherju, ki Jay-Z-ju očita, da ne zna igrati kitare, nekdo moral povedati, da je vendar ravno on, torej Jay-Z veliki glasbeni zvezdnik tega trenutka.

Nenavadno spravljivi Noel Gallagher
Povsem drugače kot Jay-Z pa je Noel Gallagher ta trenutek nenavadno spravljiv. Za britanski glasbeni časopis NME je tako dejal: "Nisem rekel, da sem boljši od Jay-Z-ja kot oseba in nisem rekel, da je rock boljši kot hiphop. Rekel sem, kar sem pač rekel in naredil sem narobe; ali pa je bilo vse skupaj narobe razumljeno in zato zdaj ta medijska evforija." Še več. "Nekega dne bova skupaj spila pivo in vse bo v najlepšem redu," je še dejal Gallagher.

Kako se je vse skupaj začelo
Spomnimo se torej še enkrat, kaj je pravzaprav rekel glavni avtor glasbe in besedil skupine Oasis. Glasbenik, ki je s svojo skupino ravno dobro končal snemanje albuma Dig Out Your Soul - izšel naj bi oktobra -, je dejal, da ameriškemu hiphoperju nikakor ne bi smel pripasti nastop v najbolj prestižnem terminu na festivalu, ki je bil ustanovljen kot glavni britanski rockovski festival. Resnici na ljubo so bili številni Britanci njegovega mnenja in ravno dodelitev te velike vloge Jay-Z-ju naj bi bila tudi eden glavnih razlogov za nenavadno slabo prodajo vstopnic za festival. Prvič se je celo zgodilo, da je bilo dogodek potrebno s plačljivimi oglasi promovirati v medijih. V prejšnjih letih so se karte prodajale "same od sebe".