Na začetku se je moral glasbenik sam znajti, da je kakšno pesem sploh spravil v javnost. Kot primer Moby rad navaja album Play - licenco. Vsako pesem s plošče je prodal kot glasbeno podlago za reklame, filme ali nadaljevanke. Ljudem je njegova glasba, ki je po radiu niso hoteli predvajati, počasi zlezla pod kožo in od takrat je prodal že 2 in pol milijona primerkov tega albuma.
Eden od "stranskih produktov" njegove kariere je na primer tudi podjetje Little Idiot, ki se ukvarja s tiskanjem majic z duhovitimi gesli.
Moby jim je pisan na kožo
Lastniki 21 hotelov W pravijo, da imajo približno enako "ciljno občinstvo" kot Moby (mladi urbani sloj). Glasbenik jim je že vrnil kompliment - češ da je diskretna hotelska glasba, ki ji ljudje radi posmehljivo rečejo "glasba za dvigala", po njegovem mnenju izvrstno pomirjevalno sredstvo, ki ni nujno slabe kakovosti. V treh najlepših hotelih W (v Chicagu, Los Angelesu in New Yorku) bo Moby tako priredil akustične koncerte, na katere bo mogoče priti samo z vabilom ali pa s karto, ki jih Moby prodaja na svoji spletni strani.
Z Mobyjevim imenom bodo tako v prihodnjih mesecih povezana še številna tekmovanja in nagradne igre, vse pa bo usmerjeno k čim večji prodaji novega dvojnega albuma, ki ga ravno te dni napoveduje prvi singel Lift Me Up.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje