Nastopilo bo več zvenečih imen, med drugim britanski ansambel viol da gamba Fretwork, nemški vokalni ansambel Die Singphoniker, ameriška sopranistka Amanda Forsythe in hrvaški violinist Bojan Čičić. Festival bo potekal med 5. in 23. avgustom, vsega skupaj pa bo nastopilo 52 umetnikov iz 15 držav.
Štirje koncerti bodo povezani s Slovenijo. Eden bo v celoti posvečen organistu koprske stolnice Antoniu Tarsii ob letošnji 300. obletnici njegove smrti, osrednji skladatelj na recitalu Aca Aleksandra Bišćevića pa bo v Ljubljani rojeni pianist in tenorist Francesco Pollini. Na obeh koncertih bo nekatere skladbe mogoče slišati prvič v sodobnem času.
Festival bo odprl nastop Festivalskega baročnega orkestra, ki je nastal posebej za to priložnost in združuje slovenske glasbenike, tudi več mladih godalcev, ki se izobražujejo v tujini, in nekaj tujih specialistov. Na sporedu bodo uverture, simfonija in koncerti iz Londona 18. stoletja, tudi koncert za kontrabas s solistom, priznanim kanadskim kontrabasistom Davidom Sinclairjem.
Dan pozneje bo Amanda Forsythe ob spremljavi ansambla Opera Prima izvajala Händlove italijanske kantate. Tretji koncert bo posvečen Antoniu Tarsii (1643–1722), predvsem njegovim motetom in psalmom iz arhiva koprske stolnice. Na četrtem koncertu bo godalni kvartet Altemps na zgodovinskih glasbilih izvedel kvarteta Franza Schuberta in njegovega francoskega sodobnika Georgea Onslowa.
Ansambel viol da gamba Fretwork bo poustvaril predvsem genialne fantazije za štiri in pet viol da gamba Henryja Purcella. Bojan Čičić, ki je znan tudi kot koncertni mojster ansambla Academy of Ancient Music, bo nadaljeval pregled Bachove glasbe, ki se je na Festivalu Radovljica začel že leta 2015. Na dveh zaporednih večerih, ki štejeta kot en koncert, bo izvedel celotni cikel šestih sonat in partit za violino brez spremljave.
Sedemčlanski ansambel Phaedrus, ki oživlja pozabljene zvoke ansambla renesančnih prečnih flavt in v katerem sodeluje tudi slovenski lutnjar Bor Zuljan, je sestavil spored italijanske glasbe 16. stoletja na temo mita o Veneri in Adonisu. Tenorist Aco Aleksander Bišćević se bo v sporedu pesmi in kantat Pollinija, Mozarta in Bellinija spremljal na zgodovinskem klavirju z začetka 19. stoletja.
Luteranska glasba iz Hamburga 17. stoletja
Deveti koncert so poimenovali Večernice v Hamburgu, na njem pa bo zazvenela luteranska liturgična glasba iz Hamburga 17. stoletja z orglami v alternaciji s pevci.
Festival bo sklenil vodilni nemški vokalni ansambel Die Singphoniker, ki letos prav tako praznuje 40. obletnico obstoja. Njihov spored povezuje glasbo Carla Orffa in pesmi ansambla
Comedian Harmonists, ki ga je Orff občudoval v 30. letih 20. stoletja. Spored festivala je 16. leto zapored oblikoval umetniški vodja Domen Marinčič. Organizator je Društvo ljubiteljev stare glasbe Radovljica.
Štirje koncerti bodo v cerkvi v Radovljici ali Velesovem, preostalim pa bo mogoče prisluhniti v baročni dvorani radovljiške graščine. Na vse koncerte vozi brezplačni avtobus iz Ljubljane in Kranja.
Spremljevalni program prinaša med drugim tečaj za kljunasto flavto z Matejo Bajt.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje