Ne samo, da je Beyoncejin plošček odfrčal naravnost na prvo mesto ameriške lestvice - to je bilo ne nazadnje mogoče tudi pričakovati, ampak je dosegel tudi naklado, ki se lahko primerja z lepšimi časi zdaj malce pešajoče glasbene industrije. Tako uspešnega tedna (glede prodaje) ni imel letos še noben ameriški soloumetnik, med skupinami pa sta se pred Beyonce uvrstili le zasedbi Rascal Flatts (Me and My Gang) in Tool (10,000 Days).
Bolje kot prejšnjič, ni pa osebni rekord
Album, ki je na police trgovin prišel 5. septembra, dan po njenem 25. rojstnem dnevu, so ljudje že v prvem dnevu pokupili v 541 tisoč izvodov, kar je za skoraj 60 odstotkov več, kot je bilo v prvem dnevu prodanih kopij njenega prejšnjega albuma, Dangerously in Love (2003). Beyonce same sebe vseeno še ni presegla: leta 2001, takrat še v družbi preostalih dveh članic Destiny's Child, je singel Surviver v enem dnevu kupilo 663 tisoč ljudi.
Do decembra, ko bo v kinematografe prišel njen film Dreamgirls, bo Beyonce verjetno že povsem prevzela televizijske zaslone in radijske valove. Videospot za singel Ring The Alarm je bil v prvem tednu po premieri največkrat predvajani videospot na MTV-ju, pesem pa se je na Billboardovo lestvico v prvem tednu uvrstila na 12. mesto.
Kdo ji diha za ovratnik?
Naslednji teden se bo pevkin prestol morda že zamajal: izšel bo namreč album FutureSex/LoveSounds Justina Timberlaka, ki ga bodo za začetek - tako kot B'Day, natisnili v nakladi 1,3 milijona izvodov. Ker so se o Justinovem "novem, odraslem" zvoku že vnaprej pohvalno razpisali nekateri vodilni glasbeni časopisi - med njimi tudi Rolling Stone - lahko tudi nekdanji N'Syncovec računa na rekorden teden prodaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje