Albumov se proda manj kot prejšnja leta, izgubljen delež pa naj bi prevzela digitalna glasba. Foto: RTV SLO
Albumov se proda manj kot prejšnja leta, izgubljen delež pa naj bi prevzela digitalna glasba. Foto: RTV SLO

Največ je k slabši prodaji glasbe prispevala manjša prodaja fizičnih izdelkov, kot so albumi, medtem ko se je izboljšala prodaja digitalne glasbe, ki zdaj obsega 11-odstotni delež v prodaji glasbe. Skupno je tako glasbena industrija na svetu letos vknjižila 13,7 milijarde dolarjev, k čemur je digitalni sektor prispeval 945 milijonov.

Največ digitalne glasbe se proda v ZDA, kjer njen delež znaša 18 odstotkov, po deležu pa ji najbolje kaže v Južni Koreji, kjer je delež prodane digitalne glasbe 51-odstotni. Na Japonskem je delež digitalne glasbe v prodaji enajstodstotni, v Italiji devet-, na Otoku pa osemodstotni.

Rešilna bilka - digitalna glasba
Kot upajo vodilni v glasbeni industriji, naj bi prav digitalna glasba ter njena prodaja pomagali rešiti glasbeni posel, ki zaradi piratstva vsako leto odkšrtne nekaj odstotkov zaslužka tej zabavni industriji. Zahteve uporabnikov in nove tehnologije jim dajejo dobre temelje za optimizem, saj se je zaslužek digitalne glasbe s 134 milijonov dolarjev v priv polovici leta 2004 povzpel na 945 milijonov v prvi polovici leta 2006.