Britanska popskupina, ki v svoji drugi inkarnaciji deluje kot četverec, je namreč na nemški televizijski postaji Pro7 predstavila svoj novi singel, ki bo sicer izšel šele 20. novembra. Kot je pri Take That že v navadi, je tudi tokrat vlogo vodilnega pevca prevzel Gary Barlow, Jason Orange, Mark Owen in Howard Donald pa mu pridno pomagajo in ga dopolnjujejo. Nared je tudi že videospot za skladbo Patience. Take That so se tokrat odpravili na Islandijo, kjer so v ledeni pokrajini spot posneli pod nadzorom režiserja Davida Moulda, ki se je doslej že proslavil s filmčki, s katerimi so svojo glasbo v promet skušale spraviti skupine the Magic Numbers, Radiohead in Doves.
Popravljanje malo zavoženih karierSingel Patience bo napovedal izid albuma Beautiful World, prvega studijskega izdelka skupine po 11 letih počitka. Pravzaprav to ni bil ravno počitek, saj se je vsak od nekdanjih "kompanjonov" Robbieja Williamsa, ki je bil v zadnjem desetletju še kako prisoten na svetovni medijski sceni, ukvarjal s svojo kariero. Če smo povsem iskreni (ali pa celo malo zlobni), bi lahko rekli, da je vsak skušal zagnati svoje posle. Mark Owen se je tako bolj ali manj neuspešno poskušal kot rockglasbenik, Jason Orange je nastopal v manjših, bolj eksperimentalno usmerjenih gledaliških skupinah, Gary Barlow je posnel nekaj glasbe, ki se ni preveč odmaknila od bolj romantičnih skladb skupine Take That, obenem pa je spisal še avtobiografijo, Howard Donald pa se je preživljal kot DJ in avtor glasbe.
Pevci so za nekaj let poniknili, oboževalci pač ne
Skupno delo jim gre bolje od rok. Že ko so v samo dveh dneh prodali 700.000 vstopnic za svojo britansko serijo koncertov, je bilo jasno, da so Take That tudi brez Robbieja še vedno velika atrakcija. Ne le za stare oboževalce. Med kupci več tisoč vstopnic je bilo tudi presneto veliko tistih, ki so v času prvega vala slave skupine Take That poslušali blagozvočne kompozicije, ki so jih v ropotuljice vprogramirali izdelovalci otroških igrač. Zgodba se torej ponavlja in njeno nadaljevanje napoveduje tudi že sedaj veliko zanimanje za album, ki bo izšel šele čez mesec dni. Kako prepričljivi pa so Take That, ki, kot so se prepričali njihovi nemški gostitelji, sedaj prisegajo predvsem na kavo in mineralno vodo, pa bo znano že prej. Predvajanje videospota se bo namreč začelo že pred izidom singla.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje