Valentina Turcu se s premiero baletne predstave Hamlet vrača v svoje študijsko mesto. Na École-Atelier – Rudra Béjart v Lozani "je pod budnim mentorstvom legendarnega koreografa in baletnega mojstra Mauricea Béjarta razvila svoj edinstveni koreografski rokopis in plesno ekspresivnost z nastopanjem v številnih Béjartovih koreografijah", lahko preberemo na spletni strani Slovenskega narodnega gledališča Maribor, s katerim Turcu stalno sodeluje. Zaradi bolezni njene mame, balerine Maje Srbljnenović Turcu, se je vrnila v Slovenijo in od takrat dalje aktivno oblikuje domačo in mednarodno plesno sceno.
Uprizoritev na osnovi klasike angleškega dramatika Williama Shakespeara sledi vrsti njenih samostojnih kreacij, kot so Carmen, Romeo in Julija, Nevarna razmerja, Jevgenij Onjegin, Smrt v Benetkah, Dama s kamelijami in Madame Bovary. Zanimivo in navdihujoče se ji zdi, da Hamlet še danes vzbuja radovednost in odpira aktualne teme. "To literarno mojstrovino smo vzeli kot aktualno in relevantno temo razprave in upam, da smo zajeli njeno bistvo. Z ustvarjanjem drzne, asketske, električne, provokativne dinamike," je povedala koreografinja.
V baletni interpretaciji Hamleta z minimalistično glasbo se je osredotočila na družinske odnose med liki. "Kje nastane pekel v tem svetu? Dejansko se začne v družinskih odnosih," je povedala. "Poetika dela je filmska, hipnotična in precej hermetična, s številnimi prikritimi plastmi. Verjamem v moč podrobnosti in nians. Tudi to zahtevam od plesalcev," je še povedala Turcu.
Na odru gledališča Beaulieu bo nocoj poleg Hamleta izveden na povabilo Bejart Baleta še balet Rapsodija v modrem italijanskega koreografa Giorgia Madie, večer pa se bo zaključil z Bolerom Mauricea Bejarta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje