Balet bodo nocoj uprizorili v Gallusovi dvorani Cankarjevega doma, na oder pa jo je postavil koreograf Israel Galván.
De Fallov balet so prvič uprizorili leta 1925 v Parizu, dve leti pozneje pa še v Metropolitanski operi. Pripoveduje zgodbo andaluzijski Rominji po imenu Candela. Kljub ljubezni do Carmela je bila obljubljena drugemu, s katerim so jo tudi poročili. Po dolgih letih, ko Candelinega moža ubijejo, je vdovi ponovno omogočeno ljubezensko razmerje s Carmelom, a jo še vedno preganja možev duh, s katerim vsak večer pleše. Po pogovoru z vaškimi ženami ugotovi, da ji je bil nezvest, njegova ljubimka pa je bila žena njegovega morilca.
Israel Galván, ki v baletu tudi nastopa, se je koreografije loteval počasi. "Rad se namreč spreminjam in grem skozi različne stopnje. Zame je to nujno. Začetna ideja je bila plesati na Fallo in tako omogočiti, da partitura v meni razvije novo gibanje. Glasba in ples, brez pritiska, da vam povem zgodbo, to je bila tudi tokrat moja osnovna ideja," razmišlja.
Koreograf se je vedno znova vračal k ideji prve vaje: "Plesati proces glasbene tranzicije, ki poteka od verzije Pastora Imperio do verzije La Argentina Antonia Merce. Pot od neuspeha do uspeha." Osredotočil sem se je na to obdobje in poskušal ustvariti El Amor Brujo brez orkestracije in brez plesne zasedbe.
"Pozval sem duhove, da vstopijo vame samo s pomočjo klavirja, glasu in kitare. Moje iskanje v plesu je preobrazba in v tem primeru mi stari mojstri pred občinstvom in ogledalom dajo ključ do spremembe telesa in duše, nov bailaor." Ob Galvánu pleše še Eduarda de los Reyes.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje