Primer dveh hudojčkov. Foto: Rimljanka
Primer dveh hudojčkov. Foto: Rimljanka

Hudojčki so utrinki oziroma podobe, ki jih lahko najdemo v našem vsakdanjem življenju, vendar pa so obenem tudi bizarnosti, ob katerih se (nehote) nasmehnemo. Avtorica prek svojega dela sodobni potrošniški družbi pristavi ogledalo, v katerem se lahko sooči s svojevrstnimi družbenimi izdelki (lepilo za smrekove iglice, lizometer, dinozavri iz piščančjega mesa).

'Zagrešili' celo neologizem?
Urednica Mateja Hrastar je v delu 101 Hudo zapisala tudi, da so hudojčki bistvo norosti potrošniške družbe, ki bodo bralca razveselili prav s svojo odštekanostjo, tudi zaradi njih pa je po njenem mnenju beseda hudo dobila nov pomen. Ob njihovi bizarnosti, tako Hrastarjeva, se nam zasvetijo oči in je naš korak poslej bolj lahek.

Ob izidu knjige pa so v knjigarni Rimljanka v Ljubljani pripravili tudi priložnostno razstavo izbranih hudojčkov.