Na sejmu je spremljevalnih dogodkov iz leta v leto več, vsi pa sledijo cilju, da bi knjigo postavili v nekoliko širši kontekst ter jo približali bralcem. Foto: MMC RTV SLO/Blaž Tišler
Na sejmu je spremljevalnih dogodkov iz leta v leto več, vsi pa sledijo cilju, da bi knjigo postavili v nekoliko širši kontekst ter jo približali bralcem. Foto: MMC RTV SLO/Blaž Tišler

Letos je, prejšnja leta sicer obiskanemu, knjižnemu sejmu precej zagodlo slabo vreme, saj je bil obisk po besedah vodje projekta Tine Kramberger nekoliko slabši. Domnevajo, da se bo do večera nabralo približno 40.000 ljubiteljev knjig.

Knjižni sejem, ki je letos na stojnice vabil s sloganom Skodelica knjige: polna vsebine, je poleg knjig z znatnim popustom ponudil bogat spremljevalni program. V dopoldanskem času so na svoj račun prišli predvsem otroci. Po oceni Krambergerjeve si je predstave v sklopu kulturnovzgojnega programa Cankarjevega doma ogledalo približno 2.800 otrok, ki so imeli tudi vodene oglede po sejmu.

Med odraslimi bralci so znova veliko zanimanja pritegnile Debatne kavarne, na katerih je beseda tekla o številnih aktualnih založniških in drugih problematikah. Kako naj na trgu preživijo humanistično naravnane založbe, ali naj knjige prejemajo subvencije ali ne, kako se v literaturi kaže banalnost zla in kakšen vpliv ima lahko na bralce ter kako slovenski bralci sprejemajo e-bralnike in e-knjige so bila le nekatera vprašanja, katerim so se gostje pogovorov posvetili skupaj z obiskovalci sejma.