Tako se tudi založbe vse bolj obračajo k svetovnemu spletu za prodajo in predstavljanje svojih izdelkov potencialnim kupcem. Knjižna dela so se izmed platnic preselila na mobilne telefone, v bloge, elektronsko pošto in podobno, kmalu pa naj bi na spletu lahko knjige kupovali kar na strani.
Prodaja knjig še upada
Predsednik založbe Random House Richard Sarnoff je dejal, da je bilo med založniki veliko trenj glede tehnologije. "Ampak, če me vprašate, ali bi raje pridobil nekoga prek televizije ali spleta, bi izbral splet, ker je že v samem mediju vključeno tudi branje." Čeprav se knjižni trg seli na svetovni splet, pa to še ne pomeni, da prodaja knjig narašča, saj je v zadnjih petih letih prodaja kljub večanju števila novih izdaj upadala. Čeprav smo že globoko v informacijski dobi, pa se je izkazalo, da nihče ne more predvideti, kaj bo v založništvu delovalo. Tako je bilo letos izdanih nekaj knjig, ki so bile že vnaprej 'obsojene' na uspeh (na primer Harry Potter avtorice J. K. Rowling in 1776 Davida McCullougha), medtem ko druga dela, ki so jim napovedovali lepo prihodnost, niso bila tako uspešna.
Zanesljiva je le Oprah
V ZDA pa se je izkazalo, da še vedno velja, da v založništvu ni nič vnaprej znanega, razen 'učinek Oprah Winfrey'. Priljubljena televizijska voditeljica ima namreč v okviru svoje oddaje tudi knjižni klub, v katerem berejo različna dela. Ko se Oprah odloči, da bo neko delo uvrstila na seznam knjig, ki jih bodo brali, se ta nemudoma povzpne na seznam najboljše prodajanih del v ZDA.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje