"Umikamo napovednik za film Megalopolis," je predstavnik studia potrdil za tiskovno agencijo AP. "Za to neopravičljivo napako pri preverjanju verodostojnosti se iskreno opravičujemo vsem vpletenim filmskim kritikom, pa tudi Francisu Fordu Coppoli in produkcijski hiši American Zoetrope. Zamočili smo. Žal nam je."
V napovednik za spektakel Megalopolis, ki je bil objavljen v sredo, so bili vključeni citati kultnih filmskih kritikov, kakršna sta (bila) Rogert Ebert in Pauline Kael; šlo naj bi za njune komentarje prejšnjih Coppolovih filmov, a se je izkazalo, da se ti citati v njunih besedilih nikjer ne pojavijo.
"Poglejte, kaj so govorili o Botru ..."
Koncept napovednika je bil, vsaj tako se zdi, poudariti, da so tudi moderne klasike, kakršni sta Boter in Apokalipsa zdaj, v času nastanka izzvale zelo polarizirane odzive. (Pripis se je glasil: "Geniji so pogosto nerazumljeni.") To aludira na to, da je bila večina prvih odzivov na Megalopolis, ki na redni spored prihaja v septembru, izrazito negativna.
Napovednik je pokojni Pauline Kael pripisal izjavo, da "na Botru madež pusti njegova umetniškost". Toda dejstvo je, da je Kael Botra že v času izida pohvalila in da tega citata ni v njeni recenziji, ki jo je leta 1972 objavila revija The New Yorker. Prav tako Rogert Ebert v svoji recenziji Coppolove Drakule ni napisal, da gre za "zmagoslavje sloga nad vsebino". Prav tako so bili v napovedniku citati Rexa Reeda in Vincenta Canbyja, ki jih ni bilo v njunih besedilih o Apokalipsi zdaj.
Na netočnost navedkov je opozoril Bilge Ebiri, filmski recenzent za The New Yorker in Vulture. "Soočenje s kritiki je morda vznemirljiva in katarzična tržna taktika, ampak slutim, da bo Megalopolis še potreboval pomoč kritikov, ko končno pride v kinematografe," je zapisal. "Potvarjanje citatov naših vzornikov ni najboljši način, da nas dobite na svojo stran."
"Tudi če ste eden od ljudi, ki ne marajo filmskih kritikov, si res ne zaslužimo, da nam polagajo besede v usta," je komentiral Owen Gleiberman, recenzent za Variety, ki so ga prav tako "citirali" v oglasu.
120-milijonski Megalopolis je projekt z večdesetletno brado; Coppola ga opiše kot "rimski ep, postavljen v sodobno Ameriko". Adam Driver v njem igra z Nobelovo nagrado nagrajenega arhitekta in znanstvenika Cezarja Katilina, ki je z znanstvenim odkritjem pridobil moč nadziranja časa in prostora. Večji del zgodbe se vrti okoli njegovega velikopoteznega načrta, da bi zgradil utopičen gradbeni projekt, imenovan Megalopolis, kar pa prekriža načrte županu mesta Ciceru.
Po svetovni premieri v Cannesu je film naletel na mešane odzive – nekateri so ga opevali kot epskega, drugi zavrnili kot dolgočasnega in površnega. Sledila je še manjša afera, ko sta se na spletu pojavila posnetka, na katerih režiser na snemanju na lica poljublja in objema mlade statistke. Številnim se je zdelo tako vedenje nesprejemljivo.
Film na redni spored ameriških kinematografov prihaja 27. septembra, pri nas pa še ni napovedan.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje