Razstava je zasnovana specifično za ta prostor, kjer bodo v času festivala na ogled posnetki AV-instalacij, živih nastopov in videospotov, ki so v zadnjih devetih letih nastali v sodelovanju z različnimi avtorji elektronske, sodobne in resne glasbe.

"Postavitev prinaša laboratorijske zanke (lab loops), delne rekonstrukcije produkcije posameznih projektov in s tem vpogled v procese nastajanja hipnotičnih analognih vizualij, ki temeljijo na kemičnih reakcijah mešanja tekočin in raztopin različnih gostot, eksperimentiranju z elektromagnetnim valovanjem in vplivom zvoka na materijo ter manipulaciji videosignalov," so zapisali pri FeKK-u.

Postavitev v štirih “postajah” naslavlja tudi vprašanje arhiviranja umetniške prakse, ki temelji na efemernosti živih dogodkov in interaktivnih instalacij, vezanih na čas in zvok. Pri IZLANDU videozapis predstavlja zgolj polovico kompleksne kreativne rabe tehnologij, ki prav z možnostjo vpogleda v nastanek vizualij na tokratni razstavi prinaša enkratno priložnost za potešitev naše radovednosti. Razstavljeni bodo arhivski posnetki različnih živih AV-nastopov, vizualije za album π Random Logic (2017), videospot Puščava ŠKM Bande (2017) in trilogija Srečne mladine, posneta v sodelovanju z Matejem Kolmankom: Napovednik, Comadia sp., Trampolin, infrastruktura (2018).

Kuratorja sta Vesna Bukovec in Peter Cerovšek.