Po umetničinih besedah grafično oblikovani trakovi kažejo različne strukture zank, v mreži zank pa lahko prepoznamo motive, ki nas spominjajo na podobe oblačil na telesu. Z zankami je označen dejavnik časa, saj je čas, med pletenjem zank, že v samem procesu pletenja "ujet in požrt".

V drugem ciklu so različni materiali, kot so niti, vrvice, žice in raztrgani trakovi tkanine, prepleteni v objekte. V sleherni nanizani pentlji sta ujet čas in zamejen zračni prostor. Kar nam slikovni pasovi razkrivajo v različnih pletenih strukturah, se zgosti v "prepletenem času", ki je oblikovan in formiran v poetičnih, prepustnih pletenih predmetih.

V okviru plastičnosti, ki lahko asociira na telesnost in oblačenje, nam zaradi gradbene enote "zanka" zmanjka in se izgubi pretok časa ter se upočasnjuje kreativni ustvarjalni proces v igri prepletanja med materialom in prostorom, luknjami in zrakom. "Lovilci zraka" in "ranjene duše" nam s haptičnim utišajo čutni proces. Naplavljen les, ki prihaja iz Sredozemlja, pa le še poudarja duhovnost, usodno avro, so v ZDSLU-ju povzeli umetničine besede.

Marlies Liekfeld-Rapetti se je rodila leta 1939 v Königsbergu. Od leta 2016 živi v Celovcu. Njena dela so vključena v zbirke Muzeja Mühlheim v Porurju v Nemčiji in Muzeja moderne umetnosti Koroške v Celovcu. Za svoje delo je prejela številne nagrade in priznanja.

Razstava je nastala v sklopu izmenjave razstav med BV galerijo in člani Društva likovnih umetnikov dežele Koroške v Celovcu ter člani ZDSLU-ja in Galerijo ZDSLU v Ljubljani.