Vsebina del Saše Bezjak je vezana na intimo in medosebne odnose, ki so v svojem jedru koncentrirani do primitivne preprostosti. Razstava bo na ogled do 26. junija.

Navidezni "naivni primitivizem" Saše Bezjak na prvi pogled spominja na preprostost otroških risb. Umetnica z uporabo krokijev raziskuje eros kot primarni človeški nagon, medsebojne odnose, čustva in vse, kar nas v povezavi z naštetim dela človeške.

Po mnenju likovne kritičarke Nine Jeza je presežek njenih del v tem, da prikazujejo in v prvinskosti razgaljajo človeka ter pripovedujejo preprosto in zato spregledano resnico, da človek ostaja vedno enak: čustven, ljubeč in trpeč.

Podobe, ki so pogosto skicirane na blago, umetnica nadgrajuje z vezeninami. Pri svojem delu velikokrat uporablja reciklirane materiale, kot so stare rjuhe in prti, zavese ter manjši dekorativni prti. Jeza meni, da je dodana vrednost njenih del že samo vezenje kot "ženski izum", ki materializira umetničino zavzemanje za pravice in enakopravnost spolov.

Saša Bezjak (1971) je prepoznavna slovenska umetnica, ki deluje kot likovna pedagoginja, slikarka, kiparka in performerka. Zanimajo jo različni materiali v obliki gradnikov, s katerimi ustvarja risbe, slike, skulpture, vezenine, vezenke pa tudi video dokumente.

Nina Jeza je diplomirana umetnostna zgodovinarka, kustosinja, kuratorka in pedagoginja. Je članica Slovenskega društva likovnih kritikov in Mednarodnega združenja umetnostnih kritikov AICA. Kot idejna vodja in organizatorka sodeluje pri umetnostnem sejmu art-MUS in projektu ArtStorage.