Osrednja tema lanskega festivala je bila Ecce Homo: Figura v novi realnosti, Janez Kardelj pa je na njem, kot so sporočili iz Likovnega društva Kranj, zablestel s svojo sodobno interpretacijo človeške figure.

Strokovna žirija, ki so jo sestavljali direktor Muzeja mesta Reka Ervin Dubrović, kustosinja Olga Butinar Čeh, samostojna umetnostna zgodovinarka Petra Vencelj, svetovalec festivala Klavdij Tutta in umetniška vodja festivala Martina Marenčič, je Kardelju grand prix nagrado festivala podelila tudi za vrhunsko likovno poetiko, najoriginalnejšo predstavitev tematike Ecce Homo in za povezavo klasičnega s sodobno likovno vsebino na likovnem polju.

Janez Kardelj se je rodil leta 1964 v Ljubljani, kjer je tudi diplomiral na akademiji na likovno umetnost, smer slikarstvo. Deluje na področju slikarstva, na glasbeno-scenskem področju, kot pedagog andragog, kot kulturni in družbeni kritik, organizator in kurator.

Kot je zapisano v katalogu lanskega Mednarodnega festivala likovnih umetnosti Kranj, se zavzema za zmago imaginacije nad realizmom in neodvisnost, svobodo ter avtonomijo umetnosti. Spoštuje radikalno umetniško držo in prezira taktike ter strategije v umetnosti. Sluti nujnost preusmeritve pozornosti od umetnika k umetniškemu predmetu in temeljne transformacije ekonomsko-političnega sistema.