Za začetek bodo danes na okrogli mizi spregovorili o pomenu platform za pretakanje glasbe.
(Ne)poslušno od leta 2012 nastaja v produkciji zavoda Sploh v sodelovanju z zavodom En-Knap. Ukvarjajo se z uprizarjanjem, razvojem, reflektiranjem in širjenjem raziskovalnih praks v glasbi in zvočenju. Vse to oblikujejo v raznovrstne dogodke, od srečevanj do predstavljanja založniške dejavnosti.

Kot je za STA povedal umetniški vodja Tomaž Grom, poskušajo na festival pripeljati glasbenike in glasbenice, posameznike in skupine z vsega sveta, ki se ukvarjajo z eksperimentalno glasbo, razvijajo svoj glasbeni jezik in igrajo izključno avtorsko glasbo, da bi jih povezali z glasbeniki iz Slovenije in bližnjih držav.

Poleg tega združujejo še improvizacijske in kompozicijske prakse ter glasbenike iz institucionalnega okolja v istih zasedbah. Nekatere zasedbe so postavljene prav za festival, nekatere pa delujejo že več let. Ob festivalu poteka tudi glasbena delavnica, tokrat so v goste povabili švicarskega kontrabasista Christiana Webra, ki deluje tako na področju eksperimentalne, improvizirane glasbe kot na področju jazza in sodobne komponirane glasbe.
V okviru festivala bosta med drugim violinistka Ana Kravanja in kitarist Vitja Balžalorsky predstavila album Spomini slane puščave.

Okrogla miza, na kateri se bodo posvetili priljubljenim pretočnim platformam, je del aktivnosti, s katerimi se posvečajo digitalizaciji slovenske glasbe, pri tem pa sodelujeta tudi Jazz festival Cerkno in Slovenski glasbenoinformacijski center, je pojasnila Špela Trošt iz zavoda Sploh. V okviru teh dejavnosti na pretočne platforme nalagajo slovensko glasbo. Z okroglo mizo se tako med drugim želijo dotakniti vprašanja, zakaj so platforme zanimive tako za glasbenike kot za poslušalce.