Kot so zapisali v CD-ju, je V agoniji prava igralska mojstrovina o izbruhu vsega zamolčanega, vsega, kar bi že zdavnaj moralo biti povedano, pa ni, zato se nazadnje izteče najbolj tragično, kot se lahko. Zgodba za vse čase.

Uprizoritev Krleževe igre V agoniji, ki je prejela številne nagrade, nadaljuje niz gledaliških interpretacij (Cigan, ampak najlepši, Tri zime ...), s katerimi Buljan dokazuje, da ni samo vrhunski gledališki inovator, poznavalec in ustvarjalec sodobnih gledaliških tokov, ampak tudi prefinjen interpret t. i. klasičnega dramskega pisanja. To pa je zahtevno ravno zaradi trdne in predvidljive strukture, ki je v uprizoritveni ambiciji totalna, vseobsegajoča, navajajo v CD-ju.

Pri drami V agoniji mu to uspeva tudi po zaslugi vrhunske igralske zasedbe, v kateri še posebej izstopa prvakinja Hrvaškega narodnega gledališča: v vlogi Laure Lenbach igra Nina Violić, njen kontrapunkt pa prav tako vrhunsko vzpostavljata Livio Badurina kot dr. Križovec in Krešimir Mikić kot baron Lenbach.

Režiser in njegova velika igralska trojka v zgoščeni in visoko ritmično intenzivni predstavi do filigranske natančnosti pred nami razgrneta Krleževe besedilne mojstrovine. Vse, kar je pred skoraj stotimi leti tako jasno zapisal, je še vedno tam, tudi pred nami, na odru. In še vedno je aktualno in še vedno silovito: strasti, kri, solze, znoj, vse zakopano v številne plasti besedila in pripravljeno na izbruh v soočenju v meščanskem salonu (danes dnevni sobi ali pač kuhinji), tem ekskluzivnem prostoru preživljanja prostega časa in prizorišču večine družinskih sporov, so še zapisali v CD-ju.

Predstava je nastala v produkciji Drame Hrvaškega narodnega gledališča (HNK) Zagreb. Adaptacijo besedila in dramaturgijo podpisuje Vid Adam Hribar, scenograf predstave je Dalibor Martinis, kostumografinja Ana Savić Gecan, skladatelj Mitja Vrhovnik Smrekar, oblikovanje luči in videa Sonda 4, Toni Soprano Meneglejte. V predstavi igrajo še Ksenija Marinković, Marin Klišmanić in Ivan Colarić.