Triler po scenariju Stevena Karczynskega bo zasledoval mladega, paranoičnega moškega, ki spušča zvoke skozi zračnik v stanovanjski stavbi, da bi slišal sporočilo žrtve ugrabitve.
O igralski zasedbi ali začetku snemanja za zdaj ni še nič znano, piše nemška tiskovna agencija DPA. Projekt je naročila ameriška produkcijska družba Alcon Entertainment.
Triler, ljubezenska drama in informativni film
Režiser je leta 2007 povzročil senzacijo s celovečernim prvencem Življenje drugih. Z dramo o zloglasni obveščevalni policiji Stasi je prejel oskarja za najboljši film v tujem jeziku.
Film se dogaja v vzhodnem Berlinu leta 1984 okrog komisarja Stasija, ki da enemu od svojih zaposlenih nalogo, da vohuni za nekim dramatikom in svojim dekletom, ki je igralka. Zaplet torej, ki je dal režiserju dovolj gradiva, da posname informativen film, ki je hkrati tudi triler in ljubezenska zgodba. In prav kot celoto vseh treh prvin bi morali gledalci film tudi videti, je tedaj povedal von Donnersmarck.
Sledila je velika hollywoodska produkcija, romantična komedija Turist, ki je kljub slabim kritiškim odzivom prejela tri nominacije za zlati globus. Johnny Depp v njem upodobi ameriškega turista na improviziranem potovanju po Evropi, med katerim naj bi celil svoje strto srce. Depp je borzni posrednik Frank, ki na tem potovanju sreča spogledljivo tujko Elise (Angelina Jolie), za katero se izkaže, da mu je namenoma prekrižala pot. "Njuna viharna romanca, ki se odvija v Benetkah in Parizu, se hitro razvija, hkrati pa se nehote znajdeta sredi smrtonosne igre mačke z mišjo," so zapisali pri Koloseju.
Odraščanje v nacizmu in poznejši prebeg na Zahod
V svojem zadnjem filmu Delo brez avtorja pa sledi fantu, ki po odraščanju pod nacističnim režimom prve uspehe žanje v Nemški demokratični republiki, nato pa prebegne v Zvezno republiko Nemčijo, da bi tam začel znova. Filmska zgodba deloma temelji na življenju slikarja Gerharda Richterja, vendar se je ta, ko je film prišel lani oktobra v nemške kinematografe, hitro distanciral od njega.
Delo brez avtorja je, vsaj na papirju, morda najbolj ambiciozen filmski projekt, kar si jih lahko zamislite. Von Donnersmarck poskuša v enem samem velikopoteznem loku "ujeti bistvo nemške duše, zgodovino 20. stoletja in razvoj sodobne umetnosti, ob tem pa raziskati še vprašanja (zgodovinske) krivde in predvsem odpuščanja," je o filmu zapisala MMC-jeva filmska kritičarka Ana Jurc. Film je prejel nominacijo za oskarja za najboljši tujejezični film in najboljšo fotografijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje