Uvodni dan bodo popoldne zaznamovale predstavitve publikacij s področja sodobnega plesa.
Letošnja Gibanica je tudi priložnost za proslavitev 25-letnice delovanja organizatorjev ‒ Društva za sodobni ples. Pia Brezavšček je na predfestivalski novinarski konferenci poudarila, da je bila že ob ustanovitvi društva 3. maja 1994 ena od smernic njegovega delovanja zahteva po institucionalizaciji sodobnoplesnega polja. Temu bodo na bienalu posvetili tudi okroglo mizo, podrobneje pa bodo na drugem srečanju osvetlili tudi položaj izobraževanja na področju slovenskega sodobnega plesa.
Na bienalu se bo sicer v glavnem programu zvrstilo deset predstav: Poiesis sebstva avtorjev Snježane Premuš ter Roka Vevarja, Četrtek ob petih (avtorji Jurij Konjar, Andreja Podrzavnik, Jaka Šimenc, Blaž Celarec), Koncert telesa (Ana Romih in Beno Novak), Zaklenjeno Veronike Valdes, Mes(t)o glasu avtorice Irene Tomažin Zagoričnik ter maratonski dogodek Skupaj (Marko Mandić in Leja Jurišić).
Ogledati si bo mogoče tudi predstave Chorus (Žigan Krajnčan, Gašper Kunšek in Jan Krmelj), Radio hit avtorice Urške Sekirnik ter Koncert za MAM Maše Kagao Knez. Neposredno pa se je zaradi nagrade strokovne žirije koreografu Matiji Ferlinu na Gibanici 2017 v tekmovalni program uvrstila predstava Staging a Play: Antigona.
V spremljevalni program je uvrščena predstava iz serije Tatovi podob Matilda in njene žemljice v izvedbi Urške Vohar, organizatorji pa so pripravili še poseben diskusijski dogodek, na katerem bodo lahko nastopajoči na Gibanici spregovorili o smernicah v slovenskem sodobnem plesu.
Ob sobotnem koncu bienala bodo razglasili dobitnika nagrade za najboljšo predstavo po izboru občinstva ter nagrajenca strokovne komisije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje