Z nekaj znanja in sreče si lahko priigrate komplet dveh vstopnic za ogled predstave na odru dvorane Duše Počkaj v ponedeljek, 11. decembra, ob 20. uri. Na ta dan bo predstavi sledil še pogovor z delom ustvarjalcev predstave, ki ga bo vodila Andreja Kopač.
Par ženske in moškega v predstavi raziskuje nevralgične točke zgodovine odnosa, ponavljajoče se cikle ljubezni in zlorabe. V tem mikrokozmosu se prepletajo poželenje, nasilje, ljubezen in bolečnina. "Kameri, ki spremljata dogajanje, razgrajujeta naturalistično iluzijo in gledalcem omogočata sestavljanje lastne gledališke fikcije. Fabricirana zgodba, prikazana z različnih perspektiv, se razkriva občinstvu in omogoča spremljanje konstrukcije same odrske resničnosti," piše v napovedi predstave, ki je nastala v produkciji Zavoda Mirabelka.
Po besedah Magdalene Reiter je bila ideja za Kvartet od začetka zelo preprosta: "partitura za dva plesalca – dve živi telesi in dve kameri v živo. Hvalnica ljubezni in hkrati zapis razpada miniekosistema dveh posameznikov, ki preverjata meje svobode v razmerju do drugega.
Skozi proces se predstava razvija v nenehni razpetosti med različnimi protipoli, saj zadeva načine gledanja. Gledanja samega sebe, gledanja drugega, gledanja sebe skozi pogled drugega in seveda naslavlja gledalčev pogled – pogled občinstva."
Koreografinja je dodala, da je kamera – četudi je vseskozi prisotna v naši družbi – zgolj "ogledalo in opazovalec, ki ustvarja paralelno fikcijo. Spremlja in prevaja, gibanje akterjev pa razkriva plast nenehnega nastajanja, upanja na združitev in hkrati razpada," je še dodala koreografinja.
Ob navedenih pri predstavi sodelujejo tudi Sandi Skok (oblikovanje videa), August Adrian Braatz (glasba), Urša Vidic in Maruša Mali (scenografija), Pia Gorišek (kostumografija), Mojca Sarjaš (oblikovanje luči) ter Anja Zag Golob (svetovanje za dramaturgijo).
V Cankarjevem domu so poudarili še, da se Kvartet na tej točki ne konča. Nadaljeval se bo namreč s Povečavo, ki bo prihodnjo pomlad premierno uprizorjena pod njihovo streho. To je nadaljevanje raziskovanja Magdalene Reiter, ki se na formalni ravni osredotoča na razmerje plesa in filma oziroma videa, vsebinsko pa na različne vidike posrednega in neposrednega nasilja. Govori torej o temi, ki jo naslavlja že v Kvartetu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje