Plesni recital Komad za Matjaža Hanžka ima izhodišče v prvem delu Hanžkove pesniške zbirke Iščemo pesmi, kje so? (1971), od koder prevzema postopke programiranja in naključja, ki nato služijo kot osnova avtorskim koreografijam vsake izmed treh plesalk (Nina Jan, Maja Kalafatić in Jelena Milovanović). Avtor koncepta in režiser predstave je Samo Gosarič.
Pri prenosu strukture pesmi v gib so se ustvarjalci večinoma držali principa "beseda je gib", ki pa se nato nadgrajuje z vpeljavo drugega načela - igre. Kot celota dogodek preigrava različne možnosti med precizno strukturo, demonstracijo in igro, ter se izogiba očitni naraciji ali izpovedi.
Profesionalni režijski prvenec Gosariča in prvi profesionalni projekt vseh treh performerk je nastajal v duhu skupnega učnega procesa in raziskovanja, v katerem so udeleženi izhajali iz materiala in po svoje intrepretirali neoavantgardne postopke.
A. J.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje