Bila je tudi duhovna učiteljica, zvočno-energijska terapevtka, medkulturna povezovalka, varuhinja staroslovenske in staroslovanske modrosti. Bila je tudi vodja ansambla Vedun – ansambla za staro in prezrto glasbeno izročilo sveta.
Pri 15 letih je začela raziskovati slovenska ljudska glasbila, pri 22 pa začela oživljati slovenska ljudska glasbila in pesmi, ki jih slovenstvo ni več poznalo. Takrat je ustanovila ansambel Trutamora Slovenica (ansambel za arhivsko oživljanje slovenske glasbene dediščine), leta 1999 pa še ansambel Vedun (ansambel za staro in meditativno glasbo ter transcendentalni zvok ljudstev sveta). Leta 1995 je ustanovila slovansko-pitagorejsko katedro za razvoj zavesti in harmoniziranje z zvokom ‒ Veduna.
Bila je avtorica številnih etnomuzikoloških študij, še zlasti o ljudskih glasbilih, ter pionirka v raziskovanju razsežnosti in moči zvoka na Slovenskem in v svetu. Njena ustvarjalnost in dela ter tudi ansambelsko odrsko in koncertno delovanje temeljijo na modrostih različnih kultur preteklosti. Pot jo je popeljala k številnim zdravilcem, modrecem in svečenikom različnih kultur po vsem svetu. Dejavno je muzicirala doma in po svetu, oba ansambla sta gostovala po vseh evropskih deželah in tudi v državah na drugih celinah.
Posvečala se je etnomuzikološkemu terenskemu raziskovanju, odkrivanju prazgodovinskih glasbil, zgodovinskemu razvoju ter zvočnim podobam slovenskih, evropskih in predklasičnih glasbil sveta. Zapisala se je tudi odkrivanju najgloblje biti zvoka in glasbe. "Nimamo v zavesti, da je vse zvok in da vplivamo na vse tudi z zvokom svojih misli, svojih občutkov ter s svojimi mislimi lahko gradimo harmonijo ali jo pa rušimo," je pred leti dejala za Televizijo Slovenija.
Posebno strast je gojila do evropskega glasbenega izročila, s poudarkom na slovanskih deželah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje